Gra towarzyska, nawet dla 16 osób!
Activity jest grą umożliwiającą wykazanie się różnymi formami kreatywności. Hasła przedstawiane są kolegom z drużyny rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego.
Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficzne, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może zawierać liter ani cyfr.
Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej.
Jeżeli pokazuje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może też wskazywać żadnych przedmiotów.
Gra zawiera ponad 2500 haseł z różnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę.
Przygotowanie gry:
W grze mogą brać udział 2, 3 lub 4 drużyny, każda złożona z co najmniej 2 osób. (Specjalne zasady dla 3 osób opisane są na końcu instrukcji). Każda drużyna otrzymuje jeden pionek i stawia go na polu startowym, oznaczonym strrzałką. Karty z hasłami należy posortować na 3 talie według liczb na koszulkach, dokładnie potasować każdą talię osobno i położyć (liczbą do góry) na odpowiednim miejscu na planszy. Należy przygotować też odpowiedni zapas kartek i ołówki. Drużyna, która rozpoczyna grę, wyznacza jednego z i graczy na pierwszego Demonstratora. Rolę Demonstratora pełnią kolejnoj wszyscy gracze w drużynie.
Zasady gry:
Gracz drużyny rozpoczynającej grę wybiera jedną z talii (3,4 lub 5) i bierze wierzchnią kartę z tej talii tak, by nie widzieli jej partnerzy z drużyny.
Wybiera dowolne hasło z karty i przedstawia ją w odpowiedni sposób (graficznie, słownie, na migi) kolegom z drużyny.
Liczba pól, o które przesuwany jest pionek, gdy hasło zostanie odgadnięte, zależy od liczby na drugiej stronie karty.
Gdy pionek jest już na trasie, o wyborze hasła decyduje kolor pola, na którym stoi pionek.
Jeżeli drużyna odgadnie hasło i przesuwany pionek wejdzie na pole, na którym stał pionek innej drużyny, to pionek dotychczas stojący na tym polu zostaje zbity i musi cofnąć się o jedno pole.
Wygywa drużyna, której pionek jako pierwszy osiągnie linię mety.
Activity jest grą umożliwiającą wykazanie się różnymi formami kreatywności. Hasła przedstawiane są kolegom z drużyny rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego.
Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficzne, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może zawierać liter ani cyfr.
Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej.
Jeżeli pokazuje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może też wskazywać żadnych przedmiotów.
Gra zawiera ponad 2500 haseł z różnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę.
Przygotowanie gry:
W grze mogą brać udział 2, 3 lub 4 drużyny, każda złożona z co najmniej 2 osób. (Specjalne zasady dla 3 osób opisane są na końcu instrukcji). Każda drużyna otrzymuje jeden pionek i stawia go na polu startowym, oznaczonym strrzałką. Karty z hasłami należy posortować na 3 talie według liczb na koszulkach, dokładnie potasować każdą talię osobno i położyć (liczbą do góry) na odpowiednim miejscu na planszy. Należy przygotować też odpowiedni zapas kartek i ołówki. Drużyna, która rozpoczyna grę, wyznacza jednego z i graczy na pierwszego Demonstratora. Rolę Demonstratora pełnią kolejnoj wszyscy gracze w drużynie.
Zasady gry:
Gracz drużyny rozpoczynającej grę wybiera jedną z talii (3,4 lub 5) i bierze wierzchnią kartę z tej talii tak, by nie widzieli jej partnerzy z drużyny.
Wybiera dowolne hasło z karty i przedstawia ją w odpowiedni sposób (graficznie, słownie, na migi) kolegom z drużyny.
Liczba pól, o które przesuwany jest pionek, gdy hasło zostanie odgadnięte, zależy od liczby na drugiej stronie karty.
Gdy pionek jest już na trasie, o wyborze hasła decyduje kolor pola, na którym stoi pionek.
Jeżeli drużyna odgadnie hasło i przesuwany pionek wejdzie na pole, na którym stał pionek innej drużyny, to pionek dotychczas stojący na tym polu zostaje zbity i musi cofnąć się o jedno pole.
Wygywa drużyna, której pionek jako pierwszy osiągnie linię mety.
Zawartość pudełka:
♦ 440 kart
♦ 1 plansza
♦ 1 klepsydra
♦ 4 pionki
♦1 instrukcja
♦ 440 kart
♦ 1 plansza
♦ 1 klepsydra
♦ 4 pionki
♦1 instrukcja
Liczba opinii: 1
Data dodania: 03 October 2022
Actvity to po prostu kolejna odsłona kalamburów, z trzema opcjami- rysowanie/ mowa/ pokazywanie. Hasła są dość proste. W naszej grupie niezbyt się sprawdziła z prostej przyczyny- hasła mówione miały dużą przewagę (grywaliśmy wcześniej w klasyczne kalambury na tyle często, by mieć wprawę), więc by w ogóle rozgrywka była sensowna decydowaliśmy się na całkowite wykluczenie haseł mówionych. Czegoś mi w tej grze brakowało. My ostatecznie po prostu korzystaliśmy z haseł ale bawiliśmy się całkiem poza planszą, na własnych zasadach.
Ocena: 3/5
Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Wydawca: Piatnik
Wydanie: polskie
Liczba graczy: 3 - 16
Wiek graczy: 0d 12 lat
Czas gry: ~ 60 min
Wydanie: polskie
Liczba graczy: 3 - 16
Wiek graczy: 0d 12 lat
Czas gry: ~ 60 min
Klienci polecają również: