Bestsellery
Brzdęk! Nie Drażnij Smoka!
199,90 zł138,90 złCatan (Osadnicy z Catanu) - gra planszowa
119,90 zł109,90 złWsiąść do Pociągu: Europa
139,90 zł134,90 złBrzdęk! w Kosmosie!
189,90 zł144,90 złNa skrzydłach
149,90 zł134,90 złAzul
144,90 zł139,90 złAzul: Letni pawilon154,90 zł
Brzdęk! Nie Drażnij Smoka! - Mini Dodatek 1
12,90 zł9,90 złViticulture: Essential Edition (PL)
239,90 zł209,90 złWsiąść do Pociągu: Europa 15. Rocznica
319,90 zł294,90 zł

Nawet ci, którzy znają fakty związane z koszmarem, jaki się tutaj wydarzył, nie potrafią powiedzieć, co się działo w Dunwich..."
- H.P. Lovecraft, Koszmar w Dunwich
Jakiś czas temu, w położonej na odludziu wiosce zwanej Dunwich, doszło do niewyjaśnionych zdarzeń. Jej mieszkańcy pamiętają istotę, która siała spustoszenie i terror w całej okolicy. Bali się przekraczać progi swoich domostw w obawie przed ohydnym wynaturzeniem, nieznanym współczesnej nauce. Ratunek nadszedł z Arkham, nieodległego miasta, gdzie trzej profesorowie, dr. Henry Armitage, oraz Warren Rice i Francis Morgan, pracujący na Uniwersytecie Miskatonic, zgłębiając tajemną wiedzę potrafili opracować sposób na pokonanie potwornej istoty. Po wielu miesiącach jednak, gdy pewni już byli, że zagrożenie zostało bezpowrotnie zażegnane, towarzysze Armitage nagle zaginęli w niewyjaśnionych okolicznościach, a doktor, kierowany przerażającym przeczuciem obawia się, że koszmar jaki wydarzył się w Dunwich może powrócić upominając się o coś więcej niż tylko ich życie.

Dziedzictwo Dunwich, to duże rozszerzenie, które jest początkiem pierwszego cyklu dodatków do Horror w Arkham: Gry Karcianej. Badacze ruszą na poszukiwania zaginionych profesorów, próbując odnaleźć jakiekolwiek ślady, które pomogą trafić na ich trop. Pierwsze kroki skierują na Uniwersytet Miscatonic, oraz do owianego niesławą Clover Club, prowadzonego przez gang O'Banionów. W pudełku znajdują się dwa pierwsze scenariusze tego cyklu, który razem z sześcioma zestawami mitów (dostępnymi do zakupienia osobno), tworzyć będą jedną, spójną kampanię, która zaprowadzi was... nie, nie będziemy zdradzać fabuły, a powiemy jedynie, że czeka Was jeszcze więcej wyborów do dokonania i jeszcze więcej tajemnic do odkrycia, niż w scenariuszach, które znacie z podstawowej wersji gry. Każdy dodatek, oprócz nowych scenariuszy, zawiera także karty graczy - zarówno te podstawowe, jak i te mocniejsze, które zakupujemy za punkty doświadczenia. Pozwolą wam one ulepszyć wasze talie, dadzą nowe możliwości tworzenia przemyślanych taktyk oraz kombinacji i ostatecznie pozwolą na pokonanie przeciwności, jakie pojawią się na waszej, usłanej mackami drodze. Znajdziecie tutaj także nowych badaczy, którzy zdecydowanie urozmaicą rozgrywkę i sprawią, że będziecie chcieli przejść kampanię kilka razy, wypróbowując nowe możliwości jakie dają ich umiejętności oraz sposoby budowania talii, które różnią się od tych, jakie znaleźliście w podstawowej wersji gry.

Horror w Arkham: Gra karciana to kooperacyjna, przygodowa gra, która pozwoli wam wcielić się w role badaczy tajemnic odkrywających mroczne sekrety, przerażające prawdy o otaczającej ich rzeczywistości i próbują przeciwstawić się zgrozie, która kryje się tuż na granicy widzialnego świata.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do gry wymagany jest zestaw podstawowy: Horror w Arkham LCG
W skład cyklu wchodzą kolejno:
1. Dziedzictwo Dunwich (rozszerzenie)
2. Muzeum Miskatonic
3. Essex County Express
4. Krew na Ołtarzu
5. Bezwymiarowe i Niewidzialne
6. Gdzie Czeka Zagłada
7. Zagubieni w Czasie i Przestrzeni
Koszulki pasujące do gry Arkham Horror: Dziedzictwo Dunwich:
Standard Card Game (156szt.)
Mini American (5szt.)
Autor: Nate French, Matthew Newman
Producent: Galakta
Wersja językowa: Polska
Liczba graczy: 1-2
Wiek: od 14 lat
Czas rozgrywki: 1-2 h
Zawartość pudełka:
- 161 kart
- Dziennik kampanii
Errata do "Dziedzictwo Dunwich"
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęZobacz także:
Klienci polecają również: