• Przechowalnia 0
  • Znajdziesz nas:


    facebook


     
    Współpracujemy z:

    Pan Lodowego Ogrodu

    195,90 zł

    Producent: RedImp
    Sprawdź koszty wysyłki

    Koszty dostawy tego produktu

    Świat Midgaardu kryjący w sobie rasę istot rozumnych oraz magię, który z niewyjaśnionych przyczyn, utknął w rozwoju kulturowym i technicznym na poziomie uniwersum średniowiecznych wikingów. Świat, w którym interwencja naukowców z Ziemi burzy kruchy ład i porządek. Władza zyskana dzięki magii zmienia naukowców w ludzi opętanych żądzą zmieniania, naprawiania świata – bogów, którzy dla realizacji w ich mniemaniu szczytnych idei są w stanie poświęcić życie - oczywiście cudze, nie swoje.

    Gracze wcielają się w rolę naukowców walczących o dominację Wybrzeża Żagli a także o pozostanie na Midgaardzie, bo wkrótce po nich na planetę przybywa doskonale wyszkolony Vuko Drakkainen z zadaniem odstawienia członków ekspedycji naukowej z powrotem na Ziemię lub w najgorszym wypadku musi zatrzeć po naukowcach wszelkie ślady. Czy gracze będąc czyniącymi bogami dadzą mu na to szansę?
    Od pierwszej tury gracze zostają wrzuceni w sam środek walki odczuwając przypływ adrenaliny, strach, gorączkę walki, ból, zapach krwi i potu, szczęk oręża, jęki rannych i konających.
    Zasady gry w skrócie:
    Rozgrywka toczy się na Wybrzeżu Żagli, podzielonym na regiony. Podstawowym celem graczy jest walka o dominację w regionach. Region jest kontrolowany przez gracza, który posiada w nim największe wpływy. Dominacja w regionie pozwala na czerpanie z niego zasobów (czynnik M, złoto, populacja), na zdobywanie punktów zwycięstwa w wybranych rundach oraz realizacje własnych celów.

    Każdy z graczy posiada inne warunki zwycięstwa oraz dysponuje zupełnie innymi jednostkami:
    Olaf Fjollsfinn - wykorzystuje Lodowe Drakkary, aby porwać do Lodowego Ogrodu sześciu mieszkańców Wybrzeża Żagli.
    Passionaria Callo - zsyła koszmary na kontrolowane przez siebie regiony i dąży do ich odizolowania. Wygraną zapewnia jej izolacja dwóch obszarów planszy.
    Pier van Dyken - zachłanny zbieracz czynnika M. Dominacja obszaru, na którym znajduje się uroczysko - miejsce przeklęte i pełne magii, pozwala na transport z niego czynnik M do Ciernia(siedziba gracza). Wygrywa, jeśli wchłonie do Ciernia magię z 4 uroczysk.
    Ulrike Freihoff - krzewi swoją religię. Jeżeli dominuje region, to może wybudować Czerwoną Wieżę przy pomocy Oświeconej Istoty - jednostki specjalnej.
    Vuko - przybył, aby ewakuować naukowców i posprzątać po nich bałagan. W każdej turze Vuko pojawia się w regionie, w którym gracz o najniższej reputacji/moralności (reputacja spada, jeżeli gracz korzysta z czynienia, czyli magii) ma największy wpływ. Taka wizyta nie jest przyjemna, gdyż Vuko bezlitośnie zabija jednostki specjalne gracza w tym regionie oraz tymczasowo obniża jego wpływy.

    Zawartość pudełka:
    ♦ dwustronna plansza przedstawiająca Midgaard
    ♦ 4 karty pomocnicze
    ♦ 4 karty postaci
    ♦ 24 figurek jednostek:
    ♦ 6 jednostek Callo
    ♦ 6 jednostek Dykena
    ♦ 6 jednostek Freihoff
    ♦ 6 jednostek Fjollsfinna
    ♦ 12 okrągłych znaczników (po 3 w kolorach graczy)
    ♦ 20 znaczników Akcji (po 5 w kolorach graczy)
    ♦ 80 znaczników wpływu (po 20 w kolorach graczy)
    ♦ 5 żetonów kolejności pól Akcji
    ♦ 20 żetonów ulepszeń jednostek
    ♦ kafelki punktacji Regionów
    ♦ 8 znaczników niezależnej nacji
    ♦ 1 żeton Martwego Śniegu
    ♦ 7 żetonów uroczysk
    ♦ 1 Cierń - figurka
    ♦ 1 Vuko Drakkainen - figurka
    ♦ 24 żetony populacji
    ♦ 22 żetony złotych gwichtów
    ♦ 16 żetonów czynnika „M”
    ♦ 4 żetony Koszmaru
    ♦ 2 żetony zamknięcia Regionu
    ♦ 6 żetony Czerwonych Wież
    ♦ 10 żetonów Vuko
    ♦ 4 kafelków scenariusza Vuko
    ♦ 1 instrukcja do gry

    https://www.youtube.com/watch?v=qigK3DkK8xA&feature=youtu.be

    UWAGA! Drugie polskie wydanie Pana Lodowego Ogrodu posiada pudełko w wersji angielskiej. Zawartość pudełka jest w wersji polskiej.

    Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

    Napisz recenzję
    Autor: Krzysztof Wolicki
    Wydawca: RedImp
    Wydanie: polskie

    Liczba graczy: 2 - 4 osoby
    Wiek graczy: od 14 lat
    Czas gry: ok. 90 minut
    Klienci polecają również:
    Akceptuję
    Na stronie sklepu internetowego dragoneye.pl są stosowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie.