Siej postrach na akwenach siedmiu mórz!
Plądrowanie, stare mapy, przerażające przerośnięte krakeny (one także lubią rum!), nowe porty i wyspiarze oferujący odprawienie mrocznych rytuałów, ale przedewszystkim przeładowane złotem i towarami statki nieprzyzwoicie bogatych kupców. To wszystko czeka na wyciągnięcie ręki - na Ciebie i Twoich kamratów.
7 mórz jest tak rozległym obszarem, że miejsca na łupieżcze wyprawy starczy dla każdego, ale nie przeszkadza wam to jednak lekko się podszczypywać - czasem statki kolegi po fachu wpadną w wir, którego nie było na mapach, czasem niespodziewany szkwał przewróci kilka z nich lub z niewiadomych przyczyn w ładowni skwaśnieje rum.
Ot drobne niewygody w wyścigu o miano najlepszego pirata, mogą jednak zadecydować o zwycięstwie. Pamiętajcie o tym i wypijcie moje zdrowie - mam nadzieję, że moje opowieści przyniosą wam korzyść!
- Rudobrody Flick, emerytowany kapitan statku "Huragan łez"
Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel. Z początkiem każdego dnia przygody będziecie decydować ze wsparcia jakiej postaci zamierzacie skorzystać.
Cieśla okrętowy - pozwala na zakup dodatkowych statków do floty,
Plądrowanie, stare mapy, przerażające przerośnięte krakeny (one także lubią rum!), nowe porty i wyspiarze oferujący odprawienie mrocznych rytuałów, ale przedewszystkim przeładowane złotem i towarami statki nieprzyzwoicie bogatych kupców. To wszystko czeka na wyciągnięcie ręki - na Ciebie i Twoich kamratów.
7 mórz jest tak rozległym obszarem, że miejsca na łupieżcze wyprawy starczy dla każdego, ale nie przeszkadza wam to jednak lekko się podszczypywać - czasem statki kolegi po fachu wpadną w wir, którego nie było na mapach, czasem niespodziewany szkwał przewróci kilka z nich lub z niewiadomych przyczyn w ładowni skwaśnieje rum.
Ot drobne niewygody w wyścigu o miano najlepszego pirata, mogą jednak zadecydować o zwycięstwie. Pamiętajcie o tym i wypijcie moje zdrowie - mam nadzieję, że moje opowieści przyniosą wam korzyść!
- Rudobrody Flick, emerytowany kapitan statku "Huragan łez"
Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel. Z początkiem każdego dnia przygody będziecie decydować ze wsparcia jakiej postaci zamierzacie skorzystać.
Cieśla okrętowy - pozwala na zakup dodatkowych statków do floty,
Gubernator - umożliwia zostanie korsarzem jednego z 4 państw i funduje nam nową flotę,
Kapitan - umożliwia przeprowadzenie ataku na karawany kupieckie,
Wyspiarka - wskazuje nam drogę do nowego portu,
Szaman - przeprowadza magiczne rytuały rzucajac klątwy na innych graczy,
Kupiec - skupuje od nas zrabowane towary,
Kartograf - pozwala na dobranie nowych kart ze stosu.
Wybierając postać musimy się liczyć z tym, że przez pewien czas (nim zawiniemy na ląd) będzie ona niedostępna, co więcej musimy to zrobić na tyle sprytnie, aby żaden z innych graczy akurat danego dnia nie potrzebował jej wsparcia. Jej pomoc bowiem będzie efektywniejsza jeśli danego dnia przyjdzie do niej tylko jeden pirat.
Kapitan - umożliwia przeprowadzenie ataku na karawany kupieckie,
Wyspiarka - wskazuje nam drogę do nowego portu,
Szaman - przeprowadza magiczne rytuały rzucajac klątwy na innych graczy,
Kupiec - skupuje od nas zrabowane towary,
Kartograf - pozwala na dobranie nowych kart ze stosu.
Wybierając postać musimy się liczyć z tym, że przez pewien czas (nim zawiniemy na ląd) będzie ona niedostępna, co więcej musimy to zrobić na tyle sprytnie, aby żaden z innych graczy akurat danego dnia nie potrzebował jej wsparcia. Jej pomoc bowiem będzie efektywniejsza jeśli danego dnia przyjdzie do niej tylko jeden pirat.
Jesteście gotowi na pachnącą prochem i solą morską przygodę? Kapitański sekstans w dłoń i stopę wody pod kilem!
Zawartość pudełka:
♦ plansza
♦ plansza pomocnicza
♦ 28 kart postaci
♦ 31 kart przygód
♦ 60 kart łupów
♦ 6 żetonów czaszek
♦ 12 żetonów rytuałów
♦ 4 żetony korsarzy
♦ 4 żetony 40/80 skrzyń
♦ 30 znaczników yin-yang
♦ tekturowa linijka
♦ plansza przygód
♦ 4 znaczniki punktacji
♦ znacznik pierwszego gracza
♦ znacznik ostatniej rundy
♦ 44 kostki
https://www.youtube.com/watch?v=Sc4KMxup1NU&feature=youtu.be
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Autor: Oleksandr Nevskiy, Oleg Sidorenko
Wydawca: Rebel
Wydanie: polskie
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek graczy: od 9 lat
Czas gry: ok. 60 minut
Wydawca: Rebel
Wydanie: polskie
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek graczy: od 9 lat
Czas gry: ok. 60 minut
Klienci polecają również: