Jest rok 1336. Cesarz stracił całą władzę i pełni teraz zaledwie rolę marionetki. W całym kraju wpływowi panowie feudalni, zwani daimyo, buntują się, roszcząc sobie prawo do panowania nad swoimi ziemiami i zasobami. Jednak do zdobycia prawdziwej władzy niezbędna jest pomoc elitarnych, szlachetnych wojowników – samurajów.

W grze Samuraj gracze wcielają się w role żądnych władzy daimyo, walczących o dominację w Japonii. Lojalność pomniejszych panów feudalnych, kontrola nad najważniejszymi uprawami ryżu oraz przychylność mnichów pozwolą graczom na rozszerzanie swoich wpływów i przekonanie samurajów do swojej sprawy.

Przenieście się do rozdartej przez wojny klanów Japonii, udowodnijcie swoją mądrość i zdobądźcie szacunek samurajów, który pozwoli wam na nowo zjednoczyć kraj!
Zawartość pudełka:
♦ 1 instrukcja
♦ 1 plansza
♦ 80 kafelków
♦ 4 zasłonki graczy
♦ 3 żetony lidera
♦ 13 figurek zamków
♦ 13 figurek Buddy
♦ 13 figurek ryżu

W grze Samuraj gracze wcielają się w role żądnych władzy daimyo, walczących o dominację w Japonii. Lojalność pomniejszych panów feudalnych, kontrola nad najważniejszymi uprawami ryżu oraz przychylność mnichów pozwolą graczom na rozszerzanie swoich wpływów i przekonanie samurajów do swojej sprawy.



Przenieście się do rozdartej przez wojny klanów Japonii, udowodnijcie swoją mądrość i zdobądźcie szacunek samurajów, który pozwoli wam na nowo zjednoczyć kraj!
Zawartość pudełka:
♦ 1 instrukcja
♦ 1 plansza
♦ 80 kafelków
♦ 4 zasłonki graczy
♦ 3 żetony lidera
♦ 13 figurek zamków
♦ 13 figurek Buddy
♦ 13 figurek ryżu
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Autorzy: Reiner Knizia
Producent: Galakta
Wersja językowa: Polska
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 14 lat
Czas rozgrywki: 30-60 min
Producent: Galakta
Wersja językowa: Polska
Liczba graczy: 2-4
Wiek: od 14 lat
Czas rozgrywki: 30-60 min
Klienci polecają również: