Myślisz, że Twoi przyjaciele w Ciebie wierzą? Ale wtopa pozwoli Ci to sprawdzić! Na kartach tej gry czeka mnóstwo rozmaitych wyzwań. Generalnie są one dość proste, ale jest pewien haczyk (jak zwykle): zanim podejmiesz się któregokolwiek z nich, Twoi przyjaciele koszmarnie je utrudnią. Co więcej, ten, kto utrudni je najbardziej, dołączy do Twojej drużyny! Jeśli Ci się uda, oboje zdobędziecie punkty. Jeśli nie, otrzymają je wszyscy pozostali. Słowem: gra staje się tym trudniejsza, im bardziej przyjaciele w Ciebie wierzą. Ta przewrotność to wspaniała metafora życia, nieprawdaż?
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Kto zna i uwielbia gry typów od Eksplodujących Kotków, ten wie, czego się spodziewać. Charakterystyczny humor jest nie do podrobienia i kolejny raz zapewni Wam doskonałą zabawę.
- Niby wszyscy gramy w planszówki, żeby miło spędzić czas, a jednak kiedy przychodzi co do czego, drobna doza negatywnej interakcji szalenie nas bawi. Tutaj wszystko ma swoje konsekwencje: jeśli zdecydujemy się utrudnić wyzwanie graczowi, być może będziemy musieli mu pomóc. Byłoby słabo, gdyby nie dał rady, no nie?
- Aby z sukcesem ukończyć wyzwania, użyjesz długopisów, kostek lodu, opaski na oczy, piłek, kubków, a czasem też swojego telefonu. Jeśli ta różnorodność Cię nie zaciekawiła, to naprawdę nie wiem, co jeszcze mogłoby to zrobić.
Premiera planowana jest na 28 marca 2025. Data premiery zależna jest od wydawcy i może ulec przesunięciu. Wysyłka oraz odbiór osobisty będą realizowane w dniu premiery.
Uwaga! Wysyłki zamówień, które zawierają ten produkt, będą realizowane po skompletowaniu całego zamówienia.
- Autor: Elan Lee, Ian Clayman, Carol Mertz
- Wydawca: Rebel
- Wydanie: polskie
Liczba graczy: 2 - bez ograniczeń
Wiek graczy: 10+
Czas gry: ok. 20 min
Zawartość:
- 149 kart
- opaska na oczy
- notes
- 6 kubków
- długopis
- klepsydra
- 40 żetonów punktów
- piłka
- podkładka
- 3 kości
- instrukcja
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.