Na ulicach Hongkongu strach ogarnia mieszkańców. Pojawiają się informacje, że ostatnie serie morderstw mogły zostać popełnione przez jednego z detektywów, którym powierzono ich rozwiązanie. Policja sprowadza więcej pomocy. Za kulisami, zabójca również prowadzi rekrutację.
W dodatku Dochodzenie: Sprzymierzeńcy, nowe role dają specjalne uprawnienia obu drużynom. Więcej środków i kart wskazówek zwiększa możliwe rozwiązania zbrodni. Świeże kafelki scen wnoszą więcej życia do opisów. A nowe wydarzenie rzuca wyzwanie i tak już nadszarpniętemu zaufaniu, które istnieje pomiędzy śledczymi.
Dzięki nowym postaciom i żetonom odznak możecie podjąć się śledztwa nawet w gronie 14 osób. Dodatek wprowadza role: Analityka, Ochroniarza i Kreta.
Analityk to opcjonalna postać rekomendowana do rozgrywek w gronie przynajmniej 7 osób. Podczas fazy sojuszników Analityk może zapytać Technika śledczego, czy jedna, wskazana przez Analityka, karta jest częścią rozwiązania sprawy
Ochroniarz to opcjonalna postać przeznaczona wyłącznie do rozgrywki, w której również bierze udział Świadek. Ochroniarz od początku śledztwa zna tożsamość Świadka i tym samym jest w stanie utrudnić ustalenie jego osoby Mordercy oraz Wspólnikowi.
Kret to opcjonalna postać rekomendowana do rozgrywek w gronie przynajmniej 8 osób. Podczas fazy sojuszników Kret wybiera osobę, która traci swój żeton odznaki – tym samym pozbawia ją możliwości podania rozwiązania. Kret może wybrać samego siebie! Kret wygrywa rozgrywkę wraz z Mordercą.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest gra podstawowa Dochodzenie
Opis gry w serwisie Boardgamegeek.com (j. angielski)
Koszulki pasujące do gry:
Standard European (3 szt.)
Mini European (144 szt.)
Liczba graczy: 4-14
Wiek graczy: 14+
Czas gry: ok. 20 min
Zawartość:
- 3 karty postaci,
- 90 kart tropów,
- 54 karty metod,
- 2 żetony odznak,
- 9 kafli poszlak (w tym 1 kafel Wydarzenia).
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.