Gra łączy ze sobą elementy gier typu escape room, stawia na spostrzegawczość, nagradza za łączenie z sobą pozornie niepowiązanych faktów. Każda kolejna gra rozwija istniejące zasady, dodaje kolejne, modyfikuje sposób, w jaki gracz podchodzi do odkrywania kolejnych kart tej historii.
Koszulki pasujące na karty do gry Etherfields:
63.5x88 mm (336 szt.)
Liczba graczy: 1 – 4
Czas gry: 120 - 180 minut
Wydanie: polskie
Zawartość:
- plansza
- Księga Skryptów
- 19 pełnych detali figurek
- po cztery plansze gracza dla trybu Jawy i Snu
- 14 żetonów Masek
- 88 kart wpływu
- 4 karty akcji podstawowych
- 4 talie Sekretnego Trybu (po 20 kart w każdej)
- 81 kart Targu Wpływów
- 12 kart tury
- 10 kart Początkowej talii losu
- 6 kart początkwoej talii Defektów
- 395 kart Sekretów
- 280 kafelków Sekretów
- 12 znaczników Zamiaru
- 5 żetonów Ducha
- po 16 żetonów Eteru / Udręki / Uniwerslanych
- 6 Kryształów
- Kość Ruchu Istot oraz kość Szczęścia
- 20 żetonów Zagrożenia
- 6 żetonów Zablokowania
- 12 żetonów Morfów
- 8 żetonów Terenu
- 4 żetony Kluczy
- 10 żetonów Opowieści
- 4 żetony Stanu
- 77 żetonów Znaków
- znacznik Czasu
- żeton Muru / Wskazówki Zegara
- żeton Dziury
- 6 pustych żetonów
- 15 żetonów Istot
- 17 Przegródek do uporządkowania kart
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.