W gwiezdnych głębinach rasy obcych zamieszkujące Kosmos rywalizują ze sobą o kontrolę nad wszechświatem. Sojusze zawiązują się i łamią z szybkością wybuchających supernowych, a w wyniku tytanicznych bitew kosmiczne okręty gubią drogę w czeluściach gwiezdnego wiru.
Gracze mogą wybierać spośród dziesiątków ras obcych, z których każda posiada unikalną moc jeszcze bardziej zwiększającą jej szanse na zbudowanie imperium zdolnego sięgnąć swym władztwem obrzeży galaktyki. Wraz z nową wersją tej popularnej gry powracają liczni obcy z wcześniejszych edycji, tacy jak Wyrocznia, Lebiega czy Klon. Dołączają do nich również zupełnie nowi obcy, między innymi Remora, Roztocze oraz Tik-tak.
Ta klasyczna gra o politycznych przepychankach obcych ponownie powraca z głębi kosmicznego wiru. Znajdziecie w niej 50 ras obcych, karty rozbłysków, które wzmacniają ich moce, 100 plastikowych statków, mnóstwo doskonale wykonanych elementów gry, a także zupełnie nowe karty technologii, które pozwalają graczom opracowywać i budować wyjątkowe cuda techniki!
Zawartość pudełka:
♦ instrukcja
♦ 1 wir
♦ 5 znaczników kolonii graczy
♦ 1 wrota nadprzestrzenne
♦ 25 planet graczy
♦ 100 plastikowych statków
♦ 50 arkuszy obcych
♦ 20 kart celu
♦ 72 karty kosmosu
♦ 50 kart rozbłysków
♦ 20 kart technologii
♦ 42 żetony kosmosu
♦ 7 żetonów dąsów
♦ 1 planeta Genesis
♦ 1 żeton Działa słonecznego i 1 żeton Prometeusza
♦ 1 alternatywna karta rozbłysku Przywłaszczyciela
Liczba opinii: 1
Data dodania: 07 November 2022
Trzeba lubić grę z mocarną losowością i negatywną interakcją. Mam wrażenie, że walka odbywa się w trzech miejscach. Na planszy, nad stołem, a po grze w domu xD Unikalna gra, trzymająca ten oldschoolowy styl gry, gdzie jest mocno nakombinowane, przekręcone do absurdu i bezsensu, nie ma opcji, żeby chociaż chwila spędzona z tą grą była pełna ciszy. Dla grona graczy jest to super grą imprezową. Szkoda tylko, ze dodatków nie ma w naszym języku, mimo to podstawka daje sporo funu.
Ocena: 5/5
Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.