Ororo Monroe porzuciła dotychczasowe życie i odpowiedziała na wezwanie Charlesa Xaviera. Teraz jako Storm, będąc w szeregach drużyny X-Men używa swoich mocy, by bronić mutantów na całym świecie. Jej zdolność kontrolowania pogody pozwala na tworzenie błyskawic, śnieżyc czy huraganów. A gdy do gry wchodzą emocje, może to oznaczać kolosalną burzę!
Marvel Champions: The Card Game jest kooperacyjną grą karcianą typu Living Card Game, w której gracze wcielają się w superbohaterów uniwersum Marvela, aby pokrzyżować nikczemne plany przeciwników. W trakcie gry będziecie wzywać dobrze znanych sojuszników, przywdziewać potężne pancerze i wykorzystywać niszczycielską broń oraz swoje unikalne moce, by pokonać złoczyńców starających się realizować własne, nikczemne cele.
W każdym scenariuszu Marvel Champions: The Card Game bohaterowie będą stawiać czoła potężnym adwersarzom wykorzystującym unikatowe plany i spiski. Staną także twarzą w twarz ze swoimi własnymi koszmarami, w postaci prześladującej ich przeszłości lub osobistego wroga.
Gra podzielona jest na szereg tur podczas których gracze starają się pokrzyżować plany superłotra, a on z kolei stara się je wypełnić. Każdy z uczestników rozgrywki nieraz stanie przed dylematem, czy wcielić się w rolę superbohatera i walczyć ze złoczyńcami w bezpośrednim starciu, czy zmienić się w swoje alter ego, by odpocząć, nabrać sił, powrócić do zdrowia i przygotować się na walkę w kolejnych turach. Daje to duże pole do popisu naszemu planowaniu i wprowadza do rozgrywki interesujące wybory strategiczne. Jeśli bohaterowie potrafią pokonać złoczyńcę, zanim on zdąży ukończyć swój nikczemny plan, wygrywają!
Uwaga! Dodatek w angielskiej wersji językowej.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Dodatek wymaga podstawowej wersji gry Marvel Champions: The Card Game
Koszulki na karty pasujące do dodatku Hero Pack:
Standard Card Game (60szt.)
- karty
- instrukcja
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.