Nelma zanurzyła wiosło w nieprzejrzystej, gęstej wodzie i odepchnęła się od brzegu. Tratwa zbudowana ze śmieci i wszelkiego złomu wpłynęła bezszelestnie w szary smog Strefy. Był tak gęsty, że zdawało się, iż prowizoryczna łódź niknie pośród obłoków. Nelma ponownie, powolnym, mierzonym ruchem zanurzyła wiosło. Czuwający na dziobie Victon, do tej pory siedzący bezgłośnie i przyglądający się z uwagą temu co wyłania się przed nimi, nagle wykonał dłonią ostrzegawczy gest. Coś usłyszał, a przynajmniej tak mu się zdawało, bo wśród głuchej ciszy ich otaczającej, niewprawne ucho nie było w stanie wyłowić żadnego dźwięku prócz łagodnego chlupotu wody rozbijającego się o burty starej łajby. Nelma wytężyła słuch unosząc nad taflę wody wiosło, za które służyła jej stara łopata z dawnego świata. Cisza, absolutnie żadnego dźwięku. Kiedy tratwa sunęła dalej przez nieprzenikniony smog, przed ich oczyma zaczął majaczyć olbrzymi cień, który szybko nabrał rozpoznawalnych kształtów. Gigantyczny metalowy cylinder, długi jak cała Arka, którego jeden koniec tonął w wodzie, a drugi spoczywał na kamienistej plaży. Pośród ciszy i bladej mgły Nelma i Victon wpatrywali się osłupiali w znalezisko... Nie zauważyli jednak, że woda tuż przy ich tratwie zaczęła z wolna drgać, a jej tafla nabrała złowrogich zdradzających obecność czegoś dużego zmarszczek....
Mutant: Rok Zerowy - Leże Zaurów to pierwszy oficjalny dodatek do gry fabularnej Mutant: Rok Zerowy. To 32-stronnicowe kompendium, pełne ekscytujących lokacji fabularnych i narzędzi przydatnych w prowadzeniu rozgrywki. W broszurze znajdziecie:
- Leże Zaurów: na wysepce pośród ciemnych wód Strefy spoczywa wielki, zagadkowy, pordzewiały cylinder. Pogłoski mówią, że znaleźć tam można liczne skarby z czasów Starożytnych, o ile uniknie się pazurów jaszczurowatych mieszkańców wyspy.
- Prorok ze Srebrnego Jaja: Szperacze powtarzają, że człowiek z metalowej budowli na bagnach zna odpowiedzi na wszystkie pytania. Podobno potrafi nawet wskazać drogę do Edenu. Jednak niektórzy z tych, którzy idą go odwiedzić, już nigdy nie wracają.
- Nasiono zła: Arka mierzy się z zagrożeniem, z jakim jeszcze nigdy nie miała do czynienia. Jeden po drugim członkowie Ludu zmieniają się w coś… zupełnie odmiennego...
- Dom rodzinny: być może świat się skończył, ale ta rodzina nie pozwoli, by to zmieniło jej życie.
- Dalekie podróże: zasady opuszczania Strefy i podróżowania po całych kontynentach.
- Generator potworów: stwórz nowe, wyjątkowe, stwory ze Strefy za pomocą kilku rzutów kośćmi.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra, do rozgrywki wymagany jest podstawowy podręcznik Mutant: Rok Zerowy
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.