Świat oszalał, cywilizacja legła w gruzach… a my nie od razu spostrzegliśmy, że stoją za tym zbuntowane maszyny. Moloch – ostateczna manifestacja ich potęgi – powstaje na naszych oczach. Przebudowuje się, zagarnia kolejne tereny, posyła na nas armię robotów i przejętych urządzeń. Maszyny i zima – oto nasi śmiertelni wrogowie, przed którymi próbujemy umknąć na południe. Ponoć tam są jeszcze ziemie wolne od elektronicznych mózgów i dojmującego mrozu.
Neuroshima: Last Aurora - Przebudzenie Molocha to dodatek, który prowadza nowe karty i zasady, w tym: • nowy rodzaj Ocalałych: Androidy • nowych wrogów: Działka automatyczne • nowy zasób: Baterie jądrowe aktywujące unikatowe zdolności nowych kart Konwoju • mechanikę Alarmu, która monitoruje, na ile działania graczy zwróciły uwagę zwiadowców Molocha
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Neuroshima: Last Aurora
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.