To, co niematerialne, staje się realne! Użyj figurek postaci duchowych istot, aby jeszcze głębiej zanurzyć się w klimacie gry.
Karty pochodzenia – Zasady
Kiedy bohater po raz pierwszy dołącza do zadania lub kampanii, wylosuj 2 karty talentów pochodzenia i przydziel mu jedną wybraną kartę. Po przydzieleniu, danej karty nie można usunąć, ani zmienić i nie liczy się ona jako karta zdolności, ani talentu na potrzeby zasad klejnotów duszy. Talenty pochodzenia są opcjonalne. Jeśli zostaną włączone do gry, muszą ich używać wszyscy bohaterowie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.