Więcej niż zbiór scenariuszy!
Podobno po polach na wyspach jeziora Melar krąży jakieś mechaniczne ustrojstwo. Tymczasem na tablicy ogłoszeń przed spożywczakiem systematycznie przybywa ogłoszeń o zaginionych zwierzakach domowych. W telewizji gość od pogody donosi o „przypadkowych porywach burzowych” – i faktycznie od kilku dni, co noc pogoda mocno się psuje.
To tylko początek serii niezwykłych przygód, które zaprowadzą Dzieciaki w dzikie tereny wokół Pętli, a potem do tajnych tuneli kompleksu. Ale co to wszystko ma wspólnego z od dawna oczekiwanym obozem letnim, magnetynowym okrętem Susi Talvi i lądowaniem na Księżycu w 1969 roku?
Podręcznik zawiera następujące rozdziały:
Zwierzęca arka. Poszukując zaginionych zwierząt domowych, Dzieciaki trafiają w środek bardzo dziwnej burzy.
Obóz letni. Wreszcie nadeszły wakacje i postaci graczy wysłano na letni obóz. Atmosfera letniej beztroski szybko przeradza się w czystą grozę – niespodziewanie. Dzieciaki budzą się w zupełnie innych czasach... i innych ciałach!
Burza w klepsydrze. Ciekawość prowadzi Dzieciaki do zakazanych stref i niestabilnych baniek czasoprzestrzennych, których źródło leży gdzieś w głębinach Gravitronu.
Tajne miejsca. Nowa Kraina Tajemnic, pełna ciekawych Bohaterów Niezależnych i pomysłów na przygody.
Maszyna Tajemnic. Twórz nowe Tajemnice lub wzbogać swoją Krainę Tajemnic, wykorzystując wszechstronny generator przygód i postaci.
Składanka Tajemnic Vol.2. Sześć krótkich przygód inspirowanych popularnymi piosenkami z lat 90.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja: Tajemnice Pętli
Liczba stron: 128
Okładka: Twarda
Format: A4
Wydruk: Kolor
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.