Lustro się roztrzaskało, szaleństwo mieszkańców udziela się wszystkim wokół, a Krainą Czarów wstrząsnęła wojna. Nim wszyscy rzucą się do boju, Alicja, Szalony Kapelusznik, Królowa Kier, Dżabbersmok i Kot z Cheshire muszą skrzyknąć kogo tylko się da, jednocześnie zachowując pozory niewinności przy Obłąkanej Herbatce!
W grze Wojna w Krainie Czarów 2 do 5 graczy wcieli się w role przywódców różnych frakcji, zaproszonych na herbatkę u Kapelusznika. Delektujcie się herbatką i tortem, gnając wokół stołu w pogoni za kartami, które posłużą do umacniania waszych armii, stawiania wież, wzmacniania waszego przywódcy i rekrutowania przeróżnych mieszkańców Krainy Czarów. Ale ostrożnie! Uważajcie przy tym na rozrzucone po całej krainie okruchy lustra. Kiedy wszystkie talerze zostaną już opędzlowane, Obłąkana Herbatka dobiega końca i rozpoczyna się wojna. Z pomocą zebranych wojsk walczcie w dobrze znanych zakamarkach Krainy Czarów, starając się dobierać jak najmniej żetonów szaleństwa – w przeciwnym razie stracicie swoich sojuszników, a tym samym szansę na zwycięstwo w potyczce.
Czy uda wam się wykrzesać wystarczająco siły, aby wygrać bitwę? Czy może zamiast tego skupicie się na wykonywaniu różnorodnych zadań – jak na przykład zyskiwanie premii z regionów czy zdobywanie odpowiednich elementów do kolekcji?
Po tym, jak opadnie bitewny kurz, nastaje rozejm i wszyscy ponownie zasiadają przy wspólnej herbatce, planując swoje działania przed rozpętaniem kolejnej wojennej zawieruchy. Po upływie trzech rund przyjdzie czas sprawdzić zebrane punkty, a przywódca, któremu udało się uzbierać ich najwięcej zostanie mianowany nowym władcą Krainy Czarów!
Opis gry Wojna w Krainie Czarów w serwisie Boardgamegeek.com (j. angielski)
Koszulki pasujące do gry Wojna w Krainie Czarów:
Mini European (90 szt.)
Classic Card Game (50 szt.)
Tarot (60 szt.)
Liczba graczy: 2-5
Czas gry: 45-125 minut
Wiek sugerowany: +13
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.