Night City jest jak żarłoczna bestia, mój choomba!
Pochłania miejsca, pochłania ludzi, pochłania rzeczy. Ciągle więcej i więcej i więcej! Nigdy nie ma dość. Nigdy nie może mieć dość, prawda? I tak samo jest z tobą, może nie? Te kampanie i historie zawsze mogą przyjąć w siebie więcej. Tę odrobinkę więcej, aby pchnąć je o ten kluczowy krok ponad Krawędź.
I o tym właśnie jest Interface Red.
W pierwszym tomie znajdziesz zbiór krótkich artykułów. Opracowano je specjalnie po to, aby dostarczyć najlepszych możliwych doświadczeń gry w Cyberpunk RED. Wiele z tych artykułów będzie można znaleźć na naszej stronie internetowej jako darmowe DLC, ale to właśnie w tym zbiorze po raz pierwszy wszystkie razem ukazują się drukiem! Dodatkowo dorzucamy tu nowy, ekskluzywny artykuł poświęcony dronom.
Tom 1 Interface Red dodaje następujące elementy do twojej gry Cyberpunk RED:
Stara giwera nigdy nie umiera: Przewodnik krok po kroku dotyczący konwersji broni z Cyberpunk 2020 do Cyberpunk Red.
Ładunek Czerwonego Chromu: Jedna z naszych najpopularniejszych przygód z działu Kanałów Aktualności.
Gotowe postacie i Architektury Sieciowe: Dziesięć rozpisanych na mechanikę postaci (których możesz użyć również jako bohaterów niezależnych) i sześć wygenerowanych Architektur Sieciowych. Wszystko po to, aby można usiąść do rozgrywki nawet z marszu.
Cyberwózki inwalidzkie: Nowe opcje mobilności. Po co komu dwie cybernogi, skoro można wozić się na stylowej platformie mobilnej?
Elflines Online: Nie jeden, a dwa artykuły opisujące najpopularniejszą MMO Night City, Elflines Online, wraz z sylwetkami kilku graczy, którzy weń grają.
Wszystko o dronach: Nigdy wcześniej niepublikowane kompendium wiedzy o animatronicznych sługach / przyjaciołach ludzkości. Przede wszystkim wprowadza do Night City dwa nowe drony strażnicze – Savannah Eagle i Panther. Ponadto, znaleźć tu można trzy nowe drony osobiste, z których żaden nie wymaga Architektury Sieciowej do obsługi.
There are currently no product reviews.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.