Zwycięzca ustanawiał dominację na kolejny rok, zaś w wyniku starć żywiołów powstawał ETER niezbędny do istnienia Świata Nadksiężycowego - miejsca narodzin i regeneracji magów.
Pole walki, niczym materia, jest płynne i zmienne, tylko magowie o najwyższych zdolnościach są w stanie je określić i wygrać starcie. Celem gry jest wygranie pojedynku magów, którzy posyłają sługi do walki.
Eter:
- Taktyczna, dwuosobowa gra pojedynkowa
- 4 tryby walki, w tym tryb turniejowy
- Gra logiczna z dodaną szczyptą magii
Gracze w oparciu o symetryczne zestawy kart walki toczą pojedynek tworząc pole gry w trakcie rozgrywki. W zależności od trybu walki, poza samymi kartami mają do dyspozycji zdolność wybranego maga, bądź mogą korzystać z mocy czterech żywiołów.
W grze dostępne są aż 4 tryby walki magów!
Szkoleniowy - czyste starcie umysłów! Szybko i precyzyjnie. Niech siła umysłu, spryt i koncentracja zdecydują. Tryb ten opisuje podstawową mechanikę gry.
Starcie magów - wyszkoleni? Czas skorzystać z Waszych mocy!
Walka żywiołów - moc jednego żywiołu to za mało? Zyskajcie dostęp do mocy wszystkich czterech żywiołów! Ale ma to swój koszt i konsekwencje – rozrasta się arena gry oraz dochodzą nowe zasady.
Turniejowy - w 5 rundach udowodnij swoją dominację! Samo współzawodnictwo to za mało? Turniej umożliwia grę w grze – graj na arenie, wygrywaj w Świecie Nadksiężycowym!
Jeśli szukasz:
- małej, sprytnej, poręcznej gry dla dwóch osób
- gry pojedynkowej, taktycznej, mocno regrywalnej
- gry logicznej pozbawionej losowości
- gry, w którą zagra każdy - zarówno dziecko od ok. 8 lat, jak i zaawansowany gracz
- gry z syndromem „zagrajmy jeszcze raz”
Eter jest grą dla Ciebie!
Opis gry Eter w serwisie Boardgamegeek.com (j. angielski)
Liczba graczy: 2 osoby
Wiek: od 7 lat
Czas gry: ok. 10-30 minut
There are currently no product reviews.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.