Stany Zjednoczone już nie istnieją. Kraj został zdewastowany po wystrzeleniu rakiet z arsenałów całego świata. Atomowa apokalipsa zakończyła Wielką Wojnę, lecz zarazem wyznaczyła kres cywilizowanego świata. Teraz dawne Stany Zjednoczone to wielkie pustkowia, napromieniowany obszar ze zniszczonymi miastami, pozostałościami upadłej cywilizacji oraz nielicznymi osiedlami zdesperowanych niedobitków. Zamieszkują go różnego rodzaju zmutowane zwierzęta, potworne bestie i nieumarłe ghule. Skażenie po uderzeniach nuklearnych głowic szybko się rozprzestrzeniało. Wszystkie istoty, które nie zginęły od razu, zostały napromieniowane, a większość rodzimej fauny i flory całkowicie wyginęła.
Ocalali ludzie ciężko pracują, żeby odzyskać dawne ziemie oraz zachować wszystko, czego nie da się odbudować. Cywilizacja na nowo próbuje się zakorzenić i w niektórych częściach kraju osiągnięto poziom stabilności, który można by nawet nazwać wygodnym, przynajmniej dla tych najbogatszych i będących u władzy.
W miarę powiększania się osiedli, pojawiły się różne frakcje. Każda szuka własnej ścieżki i nie wszystkie są pokojowo nastawione. Najgroźniejszą z nich są bandyci. Ludzkie życie, poza ich własnym, nie ma dla nich żadnej wartości. Pomimo tych przeciwności cywilizacja się odradza. Handel, gospodarka, a nawet formy rządów pojawiają się w niektórych zakątkach pustkowi. Każda społeczność dostosowuje system władzy do swoich potrzeb. Kupcy podróżują strzeżonymi szlakami, handlując w miastach na całym obszarze pustkowi. Stworzyli też nową uniwersalną walutę, która przyjęła postać kapsli od butelek.
Życie na pustkowiach jest trudne. Słońce pali niemiłosiernie, a promieniowanie jest nadal silne. Czysta woda i żywność to rzadkość. Większość ocalałych musiała się przystosować do picia skażonej, brudnej wody i posilania się równie toksycznym pożywieniem. Przetrwanie w samotności jest w najlepszym wypadku bardzo trudne, jednak życie w społeczności również ma swoje wady.
Eksplorujcie ikoniczny dla gatunku postapokaliptycznego świat gry fabularnej Fallout.
Domyślnym miejscem rozgrywki w Falloucie: Grze fabularnej jest Wspólnota – tak samo jak w grze komputerowej Fallout 4. Wiele miejsc, postaci oraz charakterystycznych aspektów Wspólnoty zostało przedstawionych z perspektywy „początku gry”, czyli jako czyste karty, bez konsekwencji wynikających z decyzji podjętych przez postacie w grze. Są oczywiście wyjątki i często wyraźnie zaznaczamy, że wygląd danego miejsca lub zachowanie postaci zależy od zaistnienia jakiegoś wydarzenia. Świat gry opisano z myślą o swobodzie jego eksploracji oraz tworzenia opowieści i misji w zupełnie dowolny sposób.
Odgrywajcie niepowtarzalnych bohaterów – mieszkańców krypt, ghuli, supermutantów, a nawet roboty.
Twórzcie własne opowieści o przetrwaniu w postnuklearnej Ameryce, o spotkaniach z różnorodnymi bohaterami niezależnymi i przerażającymi zmutowanymi stworzeniami.
Używajcie pancerzy, broni, środków chemicznych i innego wyposażenia znanego z gier komputerowych z serii Fallout.
Szabrujcie ruiny dawnego świata i zaznaczcie swoją obecność na pustkowiach.
Poznajcie mechanikę 2d20 – zasady, które wspierają zarówno narrację, jak i pełną szczegółów rozgrywkę.
Twarda oprawa.
Pełen kolor.
Liczba stron ok. 436
Wydawca: Alis Games
Wydanie: polskie
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.