• Przechowalnia 0
  • Znajdziesz nas:


    facebook

    DragonEye na Instagramie
    Współpracujemy z:
    Klub Kultury Łokietek





    Mr. Dawid - Mistrz Gry



    Planszeo - gry planszowe dla każdego






    I-SZOP.pl - wyszukiwarka gier planszowych, porównywarka cen, gry planszowe, RPG, karciane, kolekcjonerskie, figurkowe i bitewne



    Planszove.pl - porównywarka gier planszowych

    Horror w Arkham LCG - Machinacje w Czasie

    89,90 zł 76,90 zł

    Producent: Galakta
    Kod: 4169
    Wysyłka:24 godziny
    Sprawdź koszty wysyłki

    Koszty dostawy tego produktu

    Ilość:szt.

    Horror w Arkham: Gra Karciana - naglowek

    Coś jest nie tak. Laureaci nagrody Nobla zniknęli a wraz z nimi ich rewolucyjny wynalazek. Ta wyrwa z linii czasu to niepowetowana strata dla ludzkości! Koniecznie trzeba ją naprawić. Kto był na tyle śmiały, by zakrzywiać przeszłość i zmieniać przyszłość? Czas pokaże…

    Miasto Arkham wpadło w wir spisku rozciągającego się na wiele dekad. Od cichych i spokojnych dni w przeszłości Arkham, aż po okres jego świetlanej przyszłości Ty i Twoi koledzy badacze będziecie ścigać architektów tej czasowej anomalii by powstrzymać ich zanim 60 lat badań obróci się w niwecz. Czy zdołacie odnaleźć zaginionych naukowców i uwolnić ich z koszmarnego wymiaru Tindalos? A może sami, przez Wasze podróże w czasie, dokonacie nieplanowanych zmian, które wpłyną na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość?

    Podobnie jak w przypadku poprzednich scenariuszy, Machinacje w czasie mogą być rozgrywane samodzielnie lub jako część większej kampanii. Możecie również traktować ten scenariusz jako wyzwanie dla pojedynczej grupy badaczy, lub jako duże wydarzenie w którym do 12 badaczy rozegra go w epickim trybie wieloosobowym. Jednak tym razem, w odróżnieniu od poprzednich scenariuszy, Machinacje w czasie zabiorą was po raz pierwszy do Arkham w różnych okresach czasowych i umożliwią podróżowanie pomiędzy nimi. Dzięki temu pozornie niewykonalne w teraźniejszości Arkham zadanie, może być błahostką w przeszłości, zaś narzędzia i wiedza z przyszłości mogą być kluczem do przywrócenia linii czasu jej właściwego biegu.

    Każda z lokacji w tym scenariuszu opisana jest jedną z cech: Przeszłość, Teraźniejszość lub Przyszłość. Jedynie wymiar Tindalos należy jednocześnie do nich wszystkich. Korzystając z możliwości podróży w czasie będziecie nim manipulować na waszą korzyść, zyskiwać dodatkowe zasoby, wskazówki, karty i inne profity, które zależeć będą od lokalizacji i czasu, w jakim je odwiedzicie. Dzięki odpowiedniej koordynacji działań możliwe będzie przygotowanie czegoś w przeszłości po to, by wasz towarzysz w przyszłości mógł natychmiast skorzystać ze skutków tych przygotowań, lub odwrotnie.

    Więcej na Galakta.pl


    Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy
     Horror w Arkham lcg.


    Horror w Arkham - gra karciana - Machinacje w Czasie




    Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

    Napisz recenzję
    Zobacz także:
    Klienci polecają również:
    Na stronie sklepu internetowego dragoneye.pl są stosowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie.