Coś jest nie tak. Laureaci nagrody Nobla zniknęli a wraz z nimi ich rewolucyjny wynalazek. Ta wyrwa z linii czasu to niepowetowana strata dla ludzkości! Koniecznie trzeba ją naprawić. Kto był na tyle śmiały, by zakrzywiać przeszłość i zmieniać przyszłość? Czas pokaże…
Miasto Arkham wpadło w wir spisku rozciągającego się na wiele dekad. Od cichych i spokojnych dni w przeszłości Arkham, aż po okres jego świetlanej przyszłości Ty i Twoi koledzy badacze będziecie ścigać architektów tej czasowej anomalii by powstrzymać ich zanim 60 lat badań obróci się w niwecz. Czy zdołacie odnaleźć zaginionych naukowców i uwolnić ich z koszmarnego wymiaru Tindalos? A może sami, przez Wasze podróże w czasie, dokonacie nieplanowanych zmian, które wpłyną na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość?
Podobnie jak w przypadku poprzednich scenariuszy, Machinacje w czasie mogą być rozgrywane samodzielnie lub jako część większej kampanii. Możecie również traktować ten scenariusz jako wyzwanie dla pojedynczej grupy badaczy, lub jako duże wydarzenie w którym do 12 badaczy rozegra go w epickim trybie wieloosobowym. Jednak tym razem, w odróżnieniu od poprzednich scenariuszy, Machinacje w czasie zabiorą was po raz pierwszy do Arkham w różnych okresach czasowych i umożliwią podróżowanie pomiędzy nimi. Dzięki temu pozornie niewykonalne w teraźniejszości Arkham zadanie, może być błahostką w przeszłości, zaś narzędzia i wiedza z przyszłości mogą być kluczem do przywrócenia linii czasu jej właściwego biegu.
Każda z lokacji w tym scenariuszu opisana jest jedną z cech: Przeszłość, Teraźniejszość lub Przyszłość. Jedynie wymiar Tindalos należy jednocześnie do nich wszystkich. Korzystając z możliwości podróży w czasie będziecie nim manipulować na waszą korzyść, zyskiwać dodatkowe zasoby, wskazówki, karty i inne profity, które zależeć będą od lokalizacji i czasu, w jakim je odwiedzicie. Dzięki odpowiedniej koordynacji działań możliwe będzie przygotowanie czegoś w przeszłości po to, by wasz towarzysz w przyszłości mógł natychmiast skorzystać ze skutków tych przygotowań, lub odwrotnie.
Więcej na Galakta.pl
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham lcg.
There are currently no product reviews.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.