Książę Collin i jego mysi przyjaciele, po długich bojach, pokonali w końcu złą czarownicę Vanestrę. Myśleli, że zło na zawsze wygnane zostało z zamku. Niestety, w najgłębszych i najciemniejszych komnatach, coś czego nie powinno tam być przemyka wśród cieni. Mroczna i złowroga obecność knuje intrygę, która na zawsze może zaważyć na historii bohaterskich gryzoni!
Magia i Myszy: Serce Glorma, to długo wyczekiwany dodatek do bestsellerowej gry przygodowej, w której gracze prowadzą dzielną kompanię myszy przez rozliczne przeszkody i niebezpieczeństwa. W dodatku znajdziecie mnóstwo nowych elementów, które pozwolą wam jeszcze dłużej cieszyć się tą doskonałą grą.
Historia Serca Glorma rozpoczyna się dokładnie w momencie, w którym zakończyła się ta znana wam z kart księgi opowieści do podstawowej wersji Magii i Myszy! Będziecie mogli ponownie wcielić się w swoich ulubionych bohaterów: odważnego Collina, nieustępliwego Neza czy Filcha i stawić czoła zupełnie nowemu, tajemniczemu wrogowi!
Serce Glorma to nie tylko zupełnie nowa, pasjonująca historia w dobrze znanym wam świecie. To także nowe figurki, karty szperania, nowi przeciwnicy, nowe elementy mechaniki i przede wszystkim nowy bohater, w którego będziecie mogli się wcielić! Nere – to pochodząca z dziczy mistyczka, której potężna, pierwotna magia oraz znajomość alchemii na pewno wiele razy pomogą wam wyjść z największych opresji!
Macie za sobą godziny z Magią i Myszami? Myślicie, że nie ma dla was tajemnic i z łatwością poradzicie sobie ze wszystkim, co gra może przynieść waszym bohaterom? Spróbujcie zmierzyć się z Sercem Glorma! Nowe przygody są jeszcze dynamiczniejsze, scenariusze jeszcze bardziej nieprzewidywane, zwroty akcji jeszcze dramatyczniejsze, a całość stanowić będzie prawdzie wyzwanie nawet dla największych weteranów! Odważycie się podjąć wyzwanie?
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Magia i Myszy
Opis gry w serwisie Boardgamegeek.com (j. angielski)
Autor: Jerry Hawthorne
Wydawca: Cube
Ilustracje: John Ariosa
Wydanie: polskie
Wiek: od 7 lat
Liczba graczy: 1-4
Zawartość pudełka:
- 1 księga opowieści
- 2 figurki
- 9 kart mysich zdolności
- 13 kart szperania
- 13 kart inicjatywy
- 1 karta postaci Nere
- 9 kart potyczek
- arkusz ze znacznikami
There are currently no product reviews.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.