Trwa Złoty Wiek mądrości i wiedzy. Kalif wezwał najtęższe umysły, aby zdobyć naukowe manuskrypty z całego znanego świata. Twoim zadaniem jest zatrudnić wykwalifikowanych tłumaczy do przetłumaczenia zagranicznych zwojów na język arabski oraz poczynić postępy w badaniach w 6 dyscyplinach naukowych.
Mędrcy znad Południowego Tygrysu to gra w której w swojej turze zagrywasz jedną ze swoich kart (decydującą o przychodzie pasywnym) do wybranego slotu akcji i dodajesz do niej kości oraz ewentualnie robotników modyfikujących kolor i/lub wartości kości. W grze występują kości w 6 kolorach: 3 podstawowych - żółtym, czerwonym, niebieskim i 3 pochodnych - zielonym, pomarańczowym, fioletowym. Każdy kolor reprezentuje jedną z sześciu dziedzin badań. Zagrywając kości i/lub robotników jednocześnie w różnych kolorach otrzymujesz nowe kolory i wartości. Np. czerwona kość i żółty robotnik zagrani razem dają wynik pomarańczowej kości.
Twoim celem jest tłumaczenie manuskryptów z języków: chiński, grecki, perski, hebrajski, syryjski i sanskryt na język arabski. Wykorzystasz do tego tłumaczy - własnych lub należących do innych graczy. Każdy tłumacz wyspecjalizowany jest w konkretnych językach. Tłumacząc manuskrypt możesz wykorzystać kilku tłumaczy na raz - stopniowo przechodząc od języka wyjściowego do arabskiego.
To ty decydujesz, za co chcesz punktować w każdej grze. Manuskrypty, które uda ci się przetłumaczyć w trakcie rozgrywki, dadzą ci indywidualne możliwości punktowania na koniec gry. Dokonaj postępu na torach Badań 6 dyscyplin naukowych: matematyki, fizyki, chemii, astronomii, biologii i filozofii. Każdy tor jest inny - zapewniając inny rodzaj jednorazowych bonusów i pasywnych przychodów. Zwiększaj wpływy w Gildiach, aby zyskać nagrody Kalifa, które pojawiają się kilkukrotnie podczas rozgrywki jednocześnie odmierzając czas gry oraz aby zapunktować za ich kontrolę po jej zakończeniu.
Do każdego zamówienia w przedsprzedaży dodawane będą bonusowe karty.
Koszulki pasujące do gry:
Mini European (98 szt.)
Standard USA (87 szt.)
Autorzy: S J Macdonald, Shem Phillips
Wydawca: Portal Games
Wydanie; polskie
Liczba graczy: 1-4
Wiek graczy: 13 +
Czas gry: 60-90 min.
Zawartość:
-
115 kości do gry
-
56 drewnianych znaczników Robotników
-
80 drewnianych znaczników Wpływów
-
24 drewniane znaczniki Badań
-
35 drewnianych znaczników Złota
-
50 żetonów Srebrników
-
98 kart (43x67mm)
-
87 kart (54x87mm)
-
4 znaczniki Gracza
-
4 plansze Gracza
-
1 plansza Główna
-
1 plansza Solo
-
1 znacznik 1 Gracza
-
4 woreczki
-
Instrukcja gry
There are currently no product reviews.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.