Istoty, które jako pierwsze wtargnęły na pokład parowca SS Atlantica, stanowiły zaledwie forpocztę. Teraz przebudziły się monstra z głębin… Ludzie muszą zmobilizować wszystkie siły, by wygnać je z powrotem w podmorską otchłań. Pasażerowie są już jednak świadomi niebezpieczeństwa i można znaleźć wśród nich sojuszników, którzy pomogą w walce o przetrwanie. Mimo to los uczestników rejsu wisi na włosku.
Odmęty grozy: Otchłań to rozszerzenie, w którym na parowiec Atlantica i zmierzających do Bostonu podróżnych czeka jeszcze głębsza bezdeń potworności. Z odmętów oceanu wynurzają się nowe, przerażające monstra, gotowe w każdej chwili zaatakować statek, a wzburzone wody tylko czekają, aby pochłonąć nieostrożnych pasażerów. Nowe zdradzieckie występki mogą uniemożliwić dalszy rejs, a dzięki dwukrotnie większej talii Mitów podróżujący Atlanticą muszą co rusz mierzyć się z nowymi zagrożeniami.
Na szczęście ludzie na pokładzie statku mogą liczyć na nowe formy wsparcia. Oprócz ośmiu nowych postaci gracze mają teraz do dyspozycji karty sojuszników, którzy poruszają się po statku niezależnie i dokładają wszelkich starań, by parowiec nie zatonął. Nowe karty preludium zmieniają w najróżniejszy sposób warunki na początku gry, pozwalając dowolnie dostosować poziom trudności. Dodatkowe umiejętności, przedmioty i zupełnie nowe karty atutów sprawiają, że walka o przetrwanie Atlantiki jest zaciekła jak nigdy dotąd!
Czym są Odmęty grozy?
To rozbudowana, angażująca gra planszowa z motywem zdrajcy, w której uczestnicy nie mogą ufać sobie nawzajem, a mimo to muszą uparcie dążyć do wskazanego celu. Przesiąknięta klimatem rodem z twórczości H.P. Lovecrafta, pełna unikatowych postaci z ciekawymi historiami, rozgrywka zapewnia mnóstwo emocji i zmusza graczy do nieustannego analizowania sytuacji i podejmowania ryzyka. Choć dowodzą wspólnie, muszą zachować czujność i wykazać się dużym sprytem, aby uratować statek przed pójściem na dno.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Odmęty Grozy
Autor: Alexandar Ortloff-Tang
Wydawca: Rebel
Ilustracje: Michael Silsby
Wydanie: polskie
Liczba graczy: 3-6
Wiek graczy: 14+
Czas gry: 120- 240 min.
Zawartość:
- instrukcja
- 3 plastikowe figurki monstrów
- 8 arkuszy postaci
- 3 arkusze pomocy do rozszerzenia
- 3 arkusze pomocy zdrajcy
- 6 arkuszy pomocy gracza
- 8 pionków postaci
- żeton monstrum
- 2 nakładki
- 15 kart preludium
- 4 karty monstrów
- 72 karty Mitów
- 8 kart Mitów odnoszących się do postaci
- 2 karty tytułów
- 12 kart sojuszników
- 10 kart zaklęć
- 10 kart nawigacji
- 11 kart przedmiotów
- 2 karty uszkodzeń statku
- 8 kart wyczynów
- 35 kart umiejętności
There are currently no product reviews.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.