Dodatek „Za palisadą” wprowadza do gry „Pagan” dwie nowe mechaniki: mrok oraz oczyszczenie. Mrok to nowy zasób, który będąc w grze, przynosi korzyści Wiedźmie. Symbolizuje on symbiotyczny związek Wiedźmy z tą krainą. Mrok można odeprzeć przy odpowiednim nakładzie pracy i energii – a całkowite oczyszczenie karty z mroku będzie bardzo korzystne dla Łowcy.
Kolonia od samego początku boryka się z problemami. Nawet bez wiedźmich sztuczek próba zasiedlenia nowych terenów okazała się niezwykle trudnym zajęciem. Mimo to kolonia musi spróbować okiełznać dzikie tereny za palisadą. Tamtejsze zasoby są kluczem do przetrwania. Choć okoliczne bagna są pełne dzikiej zwierzyny i bogate w zasoby, spowija je wieczna mgła. Wszelkie próby usprawnienia gospodarki rolnej spaliły na panewce. Bydło słabło, a mleko kwaśniało, podczas gdy zniesione jaja miały różne odcienie zieleni. Czy pojawienie się Wiedźmy w tej niewielkiej społeczności było zaledwie symptomem jakiegoś większego, nadnaturalnego fenomenu? Czy da się oczyścić okolicę i zamienić ją w kwitnącą kolonię?
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Pagan: Tajemnica Roanoke
Opis dodatku Pagan: Za Palisadą w serwisie Boardgamegeek.com (j. angielski)
Koszulki pasujące do gry Pagan Za Palisadą:
Classic Card Game (112 szt.)
Autorzy: Kasper Kjær, Christiansen Kåre Storgaard
Ilustratorzy: Maren Gutt
Wydawaca: Lucky Duck Games
Wydanie: polskie
Liczba graczy: 2 osoby
Wiek graczy: 12+
Czas gry: około 60 minut
Zawartość:
50 kart Łowcy
50 kart Wiedźmy
9 kart wieśniaków
9 kart podejrzanych
4 karty scenariuszy
3 karty podsumowania wieśniaków
30 żetonów mroku
There are currently no product reviews.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.