Poszukiwania Pierścienia to gra dla 2-5 graczy, w której jeden z nich kieruje Frodem Bagginsem i jego kompanią, zaś pozostali wcielają się w hordę szukających Jedynego Pierścienia Nazgûli. Celem gry dla gracza Drużyny Pierścienia jest ostatecznie dotarcie do Rivendell, zanim upłynie wyznaczony czas; natomiast zadaniem Upiorów Pierścienia jest wytropienie Froda i przechwycenie Pierścienia.
Do granic Bree
Gra Poszukiwania Pierścienia jest rozgrywana w 2 częściach – w pierwszej Powiernik Pierścienia wyrusza z hobbickich rejonów Shire, a jego zadaniem jest jak najszybciej dotrzeć na drugi koniec mapy, w okolice Bree. Gracz Powiernika porusza Frodem w tajemnicy, oznaczając jego kolejne pola ruchu na arkuszu za zasłonką gracza. Upiory Pierścienia wyruszają z drugiego końca planszy i próbują wytropić Froda – w trakcie gry krąg poszukiwań będzie stopniowo się zacieśniał, a każde spotkanie z Nazgûlami wystawi Froda na zgubne działanie Jedynego Pierścienia, reprezentowanego w grze przez poziom zepsucia.
Do granic Bree
Gra Poszukiwania Pierścienia jest rozgrywana w 2 częściach – w pierwszej Powiernik Pierścienia wyrusza z hobbickich rejonów Shire, a jego zadaniem jest jak najszybciej dotrzeć na drugi koniec mapy, w okolice Bree. Gracz Powiernika porusza Frodem w tajemnicy, oznaczając jego kolejne pola ruchu na arkuszu za zasłonką gracza. Upiory Pierścienia wyruszają z drugiego końca planszy i próbują wytropić Froda – w trakcie gry krąg poszukiwań będzie stopniowo się zacieśniał, a każde spotkanie z Nazgûlami wystawi Froda na zgubne działanie Jedynego Pierścienia, reprezentowanego w grze przez poziom zepsucia.
Jeśli poziom zepsucia Powiernika Pierścienia osiągnie określony poziom, gracze Upiorów Pierścienia zwyciężą, dlatego Frodo musi za wszelką cenę starać się zwodzić i unikać niebezpiecznych prześladowców, którzy cały czas nieubłaganie będą podążać jego tropem. Jeśli Hobbitowi uda się bezpiecznie dotrzeć do Bree w ciągu 16 rund, gracz kontrolujący go wygrywa pierwszą część gry i rozgrywka przechodzi do części drugiej.
Na Naradę u Elronda
W drugiej części planszę odwraca się na drugą stronę, a gra przenosi się na trasę prowadzącą z Bree do Rivendell. Od teraz gracz Drużyny Pierścienia będzie poruszał się jako Gandalf – na początku drugiej części losuje on w tajemnicy kartę przedstawiającą szlak, którym Frodo będzie podróżował do Rivendell.
Pomimo tego, że Frodo porusza się z góry ustaloną trasą, gra nie staje się mniej emocjonująca. Wręcz przeciwnie – tym razem to na barkach Gandalfa będzie leżało wspieranie Powiernika Pierścienia i odwracanie uwagi Nazgûli w taki sposób, aby Hobbitowi udało się bezpiecznie dotrzeć do Rivendell, nim Czarni Jeźdźcy zdołają go wytropić. Misję czarodzieja dodatkowo utrudni potężny Wódź Nazgûli, którego pojawienie się w grze oznacza dostęp do dodatkowych, potężnych zdolności, które ułatwią polowanie na Powiernika Pierścienia.
Na Naradę u Elronda
W drugiej części planszę odwraca się na drugą stronę, a gra przenosi się na trasę prowadzącą z Bree do Rivendell. Od teraz gracz Drużyny Pierścienia będzie poruszał się jako Gandalf – na początku drugiej części losuje on w tajemnicy kartę przedstawiającą szlak, którym Frodo będzie podróżował do Rivendell.
Pomimo tego, że Frodo porusza się z góry ustaloną trasą, gra nie staje się mniej emocjonująca. Wręcz przeciwnie – tym razem to na barkach Gandalfa będzie leżało wspieranie Powiernika Pierścienia i odwracanie uwagi Nazgûli w taki sposób, aby Hobbitowi udało się bezpiecznie dotrzeć do Rivendell, nim Czarni Jeźdźcy zdołają go wytropić. Misję czarodzieja dodatkowo utrudni potężny Wódź Nazgûli, którego pojawienie się w grze oznacza dostęp do dodatkowych, potężnych zdolności, które ułatwią polowanie na Powiernika Pierścienia.
Koniec gry?
Poszukiwania Pierścienia to gra samodzielna, jednak może być rozgrywana jako prolog do rozgrywki Wojny o Pierścień. W instrukcji zawarte są specjalne zasady, które zapewniają przewagę stronom Cienia lub Wolnych Ludów w zależności od wyniku rozgrywki w Poszukiwania Pierścienia. Dzięki temu gracze będą mogli odtworzyć całą sagę Władcy Pierścieni, łącząc oba te tytuły w jedną, epicką rozgrywkę.
Recenzja od On Table:
Poszukiwania Pierścienia to gra samodzielna, jednak może być rozgrywana jako prolog do rozgrywki Wojny o Pierścień. W instrukcji zawarte są specjalne zasady, które zapewniają przewagę stronom Cienia lub Wolnych Ludów w zależności od wyniku rozgrywki w Poszukiwania Pierścienia. Dzięki temu gracze będą mogli odtworzyć całą sagę Władcy Pierścieni, łącząc oba te tytuły w jedną, epicką rozgrywkę.
Recenzja od On Table:
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Dane kontaktowe producenta
GALAKTA
Polska
Kraków
ul. Łagiewnicka 39
30-417
firma@galakta.pl
+48 12 656 34 89
Polska
Kraków
ul. Łagiewnicka 39
30-417
firma@galakta.pl
+48 12 656 34 89
Dane kontaktowe do osoby odpowiedzialnej w EU
Galakta
Polska
Kraków
ul. Łagiewnicka 39
30-417
firma@galakta.pl
+48 12 656 34 89
Polska
Kraków
ul. Łagiewnicka 39
30-417
firma@galakta.pl
+48 12 656 34 89
Klienci polecają również:
Harry Potter: Hogwarts Battle - Potworna skrzynia potworów
109,90 zł
Produkt dostępny
Wysyłka:24 godziny