Po otrzymaniu wieści o tym, że leżący u wybrzeży jeziora Leśnogród stanął na krawędzi wojny absolutnej, Kompania Plemion Rzecznych szybko wysłała swoich przedstawicieli, aby ustanowić tam placówkę handlową. Wraz z wykupowaniem usług przez pozostałe Frakcje, Kompania będzie mogła dalej umacniać swoje interesy poprzez budowę Faktorii na terenie całego Leśnogrodu. W lesie zaczęli pojawiać się również tajemniczy Kultyści, którzy polegają na słowach płynących z ust i dziobów szerzących ich wiarę. Na kontrolowanych przez siebie polanach Kultyści mogą zakładać Ogrody, które służą do podsycania buntów i radykalizacji poglądów żyjących tam zwierząt.
Rozszerzenie Plemiona Rzeczne dodaje dwie nowe Frakcje, nowych Włóczęgów oraz nowe i ekscytujące tryby rozgrywki - w tym tryb gry kooperacyjnej przeciwko frakcji Kotów.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra, do rozgrywki niezbędna jest podstawowa wersja gry Root.
Opis rozszerzenia Root: Plemiona Rzeczne w serwisie Boardgamegeek.com
Autor: Cole Wehrle Liczba graczy: 1-6 Wiek: od 10 lat Czas gry: 60-90min.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.