Trickerion to rywalizacyjna gra planszowa, której akcja osadzona jest w fikcyjnym świecie zainspirowanym kulturą miejską XIX wieku. Gracze wcielają się w role iluzjonistów, a każdy z nich będzie posiadał własne silne strony oraz zdolności. Rywalizować będą o fortunę i sławę podczas konkursu organizowanego przez słynnego magika poszukującego swego spadkobiercy. Nagrodą za zwycięstwo będzie legendarna spóścizna oraz prawdziwie magiczne zdolności.
Iluzjoniści, w których wcielą się gracze posiadać będą także swoich pomocników - inżyniera, asystenta, menedżera oraz kilku uczniów, dzięki którym będą pozyskiwali plany oraz komponenty do coraz trudniejszych do wykonania sztuczek. Poszerzą też swój zespół i zorganizują pokazy odwiedzając różne dzielnice XIX-wiecznego miasta. Poszczególne sztuczki trafią do ich warsztatu, na własną planszę każdego z graczy, gdzie będą przygotowywane do przedstawienia publiczności. Same pokazy będą miały miejsce w teatrze i będą miały postać mini-gry, pełnej interakcji pomiędzy iluzjonistami i przyniosą graczom upragnioną sławę oraz pieniądze. Punkty sławy będzie można wykorzystywać na kilka sposobów, ale też posłużą jako warunek zwycięstwa, więc trzeba dokładnie ważyć, kiedy opłaca się je wykorzystać - finalnie grę wygra gracz z największą ich ilością.
Trickerion to gra pełna magii, o niecodziennej tematyce i sprtynie dopasowanych do niej zasadach, elementach oraz grafikach, które zaproszą graczy w świat XIX-wiecznych prestidigitatorów.
Wydanie polskie to Edycja Kolekcjonerska, na którą składają się wszystkie grywalne rozszerzenia.
Niniejsza Edycja Kolekcjonerska zawiera:
-
Trickerion - Legendy Iluzji (gra podstawowa)
-
Trickerion - Akademia Dahlgaarda (rozszerzenie)
-
Trickerion - Świt Technologii (rozszerzenie)
-
Trickerion - Dary Dahlgaarda (rozszerzenie)
-
Trickerion - Dziedzic Dahlgaarda (tryb solo)
-
Moduł - Mroczna Uliczka
-
Moduł - Pojedynek Iluzjonistów
-
Moduł - Moce Iluzjonistów
-
Moduł - Plansze Wynalazków
-
Moduł - Popisowe Sztuczki
-
Dwa poziomy plastikowych insertów
-
Dodatkowe Sekrety z "Tajemnicy Akademii"
Autor: Richard Amann, Viktor Peter
Wydawca: Portal Games
Wydanie: polskie
Komponenty gry podstawowej:
-
1 plansza Główna
-
4 plansze Gracza
-
12 plansz Specjalistów
-
32 drewniane piony Postaci (po 8 w kolorze każdego gracza)
-
8 znaczników Gracza (po 2 w kolorze każdego gracza)
-
6 kości Śródmieścia
-
48 kart Sztuczek (po 12 w każdej kategorii)
-
40 kart Zwykłego Przydziału (po 10 dla każdego gracza)
-
40 kart Specjalnego Przydziału (po 10 dla każdej Lokacji)
-
28 kart Pokazów
-
8 kart Iluzjonistów (dwustronnych)
-
8 kart Plakatów
-
64 żetony Sztuczek
-
16 znaczników Symboli
-
96 Składników (40 Podstawowych, 32 Zaawansowane,24 Niezrównane)
-
28 żetonów Monet o nominale 1
-
16 żetonów Monet o nominale 5
-
27 żetonów Przepowiedni
-
25 Odłamków Trickeriona
-
1 znacznik Rundy – Kamień Trickerion
-
4 Zeszyty Iluzjonisty
-
Instrukcja
-
Trickerion - Legendy Iluzji (gra podstawowa)
-
Trickerion - Akademia Dahlgaarda (rozszerzenie)
-
Trickerion - Świt Technologii (rozszerzenie)
-
Trickerion - Dary Dahlgaarda (rozszerzenie)
-
Trickerion - Dziedzic Dahlgaarda (tryb solo)
-
Moduł - Mroczna Uliczka
-
Moduł - Pojedynek Iluzjonistów
-
Moduł - Moce Iluzjonistów
-
Moduł - Plansze Wynalazków
-
Moduł - Popisowe Sztuczki
-
Dwa poziomy plastikowych insertów
-
Dodatkowe Sekrety z "Tajemnicy Akademii"
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.