Swoim codziennym życiem, ale też odkryciami i grabieżami udowodniliście, że jesteście wielkimi wodzami. Nadszedł czas poszerzyć swoje horyzonty. Wypatrujcie nowych wysp i kolejnych okazji do plądrowania, aby zdobyć jeszcze więcej towarów i zwierząt oraz zupełnie nowe możliwości wykonania akcji. Stawcie czoła niecodziennym wyzwaniom i sprawdźcie, kto z was zgromadzi najbardziej imponujące bogactwa i stanie się najznamienitszym wśród Wikingów.
Zanurz się jeszcze głębiej w planszowej sadze o wikingach dzięki rozszerzeniu zwiększającemu pulę dostępnych możliwości! Uczta dla Odyna: Norwegowie wprowadza do gry modularną planszę, którą dostosowujemy do liczby graczy. Znajdują się na niej nowe pola akcji, dzięki którym odkryjesz niezbadane wyspy, wzniesiesz budynki i zdobędziesz unikatowe dobra.
Czym jest Uczta dla Odyna?
To prawdziwa saga o Wikingach w formie rozbudowanej, strategicznej gry planszowej. Podczas zabawy wcielamy się w przywódców klanów, by rozwijać swoją kulturę, prowadzić wyprawy handlowe i plądrować dalekie krainy. W trakcie gry podbijamy i eksplorujemy nowe terytoria, ale też bierzemy udział w czynnościach życia codziennego. Zbierając różnego rodzaju przedmioty wzmacniamy swoją pozycję społeczną i materialną, a ogromna liczba akcji i mnogość pomocników gwarantuje mnóstwo ciekawych i niepowtarzalnych rozgrywek.
Opis gry w serwisie boardgamegeek.com (j. angielski)
Autor: Uwe Rosenberg
Wydawca: Rebel
Ilustracje: Dennis Lohausen
Wydanie: polskie
Liczba graczy: 1 - 4 osoby
Wiek graczy: od 12 lat
Czas gry: ok. 30 - 120 minut
Zawartość:
- 1 pudełko na nowe żetony żywności i przedmiotów
- 6 żetonów specjalnych
- 1 owalna plansza organizacyjna
- 3 dwustronne plansze z polami akcji
- 8 dwustronnych plansz wysp
- 6 szop rzemieślniczych
- 1 nowa mała plansza organizacyjna
- 8 żetonów małej emigracji
- 1 żeton wzgórz
- 10 srebrnych monet
- 16 żetonów punktów zwycięstwa
- 95 żetonów dóbr
- 1 notes punktacji
- 1 instrukcja
There are currently no product reviews.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.