Nastał mroczny czas w Imperium ludzkości. Najazd Chaosu pozostawił północ w dymiących zgliszczach, ponure ziemie są nękane przez zwierzoludzi, plenią się kulty Chaosu, dokładając starań, by zamienić uczciwych mężów i niewiasty w bełkoczących niewolników ciemności. Potworności te rodzą smutek i strach pośród pospólstwa, truchlejącego w obliczu cieni rzucanych przez odległą północ, szukającego wybawienia u bogów, bohaterów lub kogokolwiek mającego dość odwagi, by odzyskać zniszczone ziemie. I oto nadszedł bohater, lecz ludzie nie spodziewali się, że będzie nim młodzieniec z Jałowej Krainy.
Tysiąc Tronów to kampania przeznaczona do Warhammer Fantasy Roleplay obiecująca poprowadzić poszukiwaczy przygód od cuchnących kanałów Marienburga do zachodnich krańców Kislevu. Gdy chłopiec ze znamieniem na piersi przedstawiającym kometę o dwóch ogonach własnoręcznie zabija dwójkę kultystów, zostaje ogłoszony Sigmarem Odrodzonym. Wspierani przez legion fanatycznych popleczników, Bohaterowie Graczy zostają wciągnięci w niebezpieczną i złowieszczą historię, w którą zamieszane jest starożytne zło, kulty Chaosu, panowie nocy i cała armia innych, śmiertelnie niebezpiecznych wrogów.
Wewnątrz tego podręcznika znajdziesz dziewięć przygód:
Zew Chaosu: Poszukiwacze przygód przemierzą ulice i kanały Marienburga, by poznać ukrytą historię boskiego dziecka.
Cisza przed burzą: Podążając za świeżym śladem młodzieńca, Bohaterowie Graczy zostaną wplątani w dziwne wydarzenia w małym miasteczku na krańcu Imperium.
Krucjata Dziecka: Atmosfera gęstnieje, gdy w tej straszliwej historii ujawniają się kolejni gracze i konspiratorzy.
Spisane krwią: Gdy Krucjata dociera do Altdorfu, by negocjować z Wielkim Teogonistą, zagadka wyjaśnia się, gdy dotąd ukryty wróg wykonuje swój ruch, a nowi przeciwnicy robią wszystko, by wykorzystać młodzieńca do swych celów.
Metamorfoza Villa Hahn: Po ujawnieniu ich głównego wroga, poszukiwacze przygód mierzą się z niebezpieczeństwami Drakwaldu, by uratować zaginionego chłopca nim wróg zrealizuje swój plan.
Zwiastuni Nowego Świtu: Gdy zmęczona Krucjata obozuje pod Wolfenburgiem, wrogowie knują plugawe spiski.
Aż śmierć nas nie rozłączy: Poboczna wyprawa do Sylvanii wyjaśnia wiele z mrocznych wydarzeń dziejących się wokół błogosławionego dziecka.
Czarna Wiedźma: Poszukiwacze przygód śpieszą się do Kislevu, podążając za młodzieńcem do stoków Szarguńskich Turni. Tam powracają starzy wrogowie oraz pojawia się nowy, jeszcze groźniejszy przeciwnik.
Łono Czarnej Wiedźmy: Wielkie zakończenie epickiej kampanii, poszukiwacze przygód muszą wkroczyć do serca Chaosu, walczyć i pokonać jej przerażające sługi, jeśli chcą powstrzymać Czarną Wiedźmę przed wypełnieniem jej szalonego planu.
Niezależnie od tego czy wykorzystasz pojedyncze przygody, czy też rozgrasz całą kampanię, Tysiąc Tronów zapewni miesiące ekscytującej akcji i śledztwa, pełne przekonujących postaci, dziwnych miejsc i zabójczych tajemnic, które zapewne doprowadzą bohaterów na kraniec szaleństwa, a nawet dalej!
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.