„…wszyscy w Arkham wiedzieli, że to wiedźmie światło Keziah, które pojawiało się w pobliżu Brązowego Jenkina i ducha samej starej czarownicy.”
–H. P. Lovecraft, „Sny w domu wiedźmy”
Przepowiednia jeszcze się nie wypełniła. Mroczne knowania ponownie spowijają Lożę Srebrnego Świtu, zaś w miarę jak karty odkrywają fragmenty historii przekonasz się, że to Ty jesteś kluczem do rozwikłania tajemnicy.
Rozszerzenie HwA lcg: Powrót do Przerwanego Kręgu zawiera nowe zestawy kart scenariuszy do każdego scenariusza cyklu Przerwany krąg. Stawiają one waszych badaczy prze nowymi zagrożeniami i wyzwaniami.
Nowe karty graczy, stanowiące ulepszone wersje tych dostępnych w ramach cyklu Przerwany krąg, oferują nowe narzędzia i możliwości podczas ulepszania swoich talii badaczy. Dodatkowo pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii, dzięki załączonym separatorom. Na tym jednak nie koniec, ponieważ w tym dodatku otrzymacie talię 22 kart tarota, które mogą być wykorzystane w dowolnej kampanii lub scenariuszu gry Horror w Arkham: gra karciana!
Pora więc, byś zadał sobie pytanie: czy raz jeszcze podążysz za słowami przepowiedni?
Raz już zbadałeś okolice French Hill i położyłeś kres planom Loży Srebrnego Świtu. Lecz teraz, wraz z powrotem koszmarnych wydarzeń odkryjesz, że wiele rzeczy uległo zmianie, wykrzywieniu lub przeinaczeniu. Nowe sekrety wychodzą na światło dzienne i wydarzenia mogą nie potoczyć się tak, jak poprzednio.
Powrót Przerwanego kręgu modyfikuje kampanię Przerwanego kręgu, wprowadzając nowe niespodzianki i zagrożenia w każdym jej scenariuszu. W jednej chwili możesz przesłuchiwać Senatora Nathaniela Rhodesa w sprawie knowań Srebrnego Świtu, a w kolejnej dosiadać Osiodłane dziecię nocy i przemierzać niezbadane przestrzenie między wymiarami.
Oczywiście rozszerzenie to dostarczy nowych kart, które możecie dołączyć do Waszych talii jak np. Księżycowy Naszyjnik czy nowe karty strefy tarota, takie jak XVII Gwiazda. W niektórych scenariuszach możecie nawet spotkać nieoczekiwanego sprzymierzeńca, w postaci wiedźmy Erynn MacAoidh.
Każda z kart tarota posiada dwa efekty: jeden, gdy karta jest w pozycji prostej, i drugi, gdy jest odwrócona. Karty te zapewniają dodatkowe efekty na czas trwania scenariusza i o ile w pozycji prostej zawsze przynoszą wymierne korzyści, tak odwrócone często działają w dokładnie odwrotny sposób. Przykładowo karta VI Kochankowie w pozycji prostej pozwoli Ci na początku scenariusza dobrać na rękę dowolnego sprzymierzeńca, a jej odwrócona pozbawi Cię go z talii! Zgodnie z tą zasadą niektóre z kart tarota, jak np. VIII Siła mogą ułatwić, lub utrudnić zagrywanie kart, zaś jeszcze inne, jak III Cesarzowa mogą ułatwić lub utrudnić wykonywanie testów umiejętności.
Zdaj się na łaskę losu i wykorzystaj talię tarota, aby urozmaicić swoje rozgrywki w Horror w Arkham: grę karcianą!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest gra Horror w Arkham Gra Karciana oraz cykl Horror w Arkham LCG - Przerwany Krąg
Opis gry Horror w Arkham lcg: Powrót do Przerwanego Kręgu w serwisie boardgamegeek.com (j. angielski)
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.