„Tajemne sekty, do których należały czarownice, strzegły częstokroć i przekazywały z pokolenia na pokolenie zdumiewające sekrety zamierzchłej, dawno zapomnianej przeszłości. Było całkiem możliwe, że Keziah zdołała po mistrzowsku opanować sztukę przechodzenia przez bramy wymiarów”.
– H. P. Lovecraft, Sny w Domu Wiedźmy
Nie potrafisz zapomnieć o ponurej przyszłości, którą wróżbitka wyczytała ci z kart tarota. Jednak gdy dowiadujesz się, że z posiadłości w French Hill nagle zniknęły bez śladu cztery osoby, zaczynasz się zastanawiać, czy okrutny los jest przeznaczony tylko tobie, czy może całemu Arkham …
W nowym rozszerzeniu do gry Horror w Arkham LCG, Przerwany Krąg, zgłębicie skrywane od dawna tajemnice Arkham. Loża Srebrnego Świtu bez wątpienia planuje coś podejrzanego, na samotnych wzgórzach wokół miasta słyszano złowrogie rytuały czarownic, a duchy zmarłych nie mogą zaznać upragnionego spokoju. Arkham zawsze pogrążone było w niepokoju, ale ostatnio wydaje się prawdziwie nawiedzone…
Zaginięcia w Posiadłości Świtu
Przerwany Krąg zawiera dwa pełne scenariusze, które wystawią na próbę waszą odwagę w walce z koszmarami czyhającymi w zakątkach Arkham. Swoją przygodę rozpoczniecie jednak nieco wcześniej – w historię tajemniczych zniknięć wprowadzi was scenariusz-prolog „Zaginięcia w Posiadłości Świtu”.
Pomimo mroku, który ogarnął Arkham, życie toczy się dalej. Nathaniel Rhodes, ku zadowoleniu najbardziej wpływowych członków miasta, został właśnie wybrany do senatu, a dziś wieczorem Josef Meiger z Loży Srebrnego Świtu organizuje w swojej posiadłości przyjęcie charytatywne. Jednak gwiazdy jednoznacznie mówią, że temu wydarzeniu przeznaczony jest mroczny koniec…
Aby zmierzyć się z nową falą koszmarów w Przerwanym Kręgu, będziecie potrzebować wyjątkowych umiejętności nowych badaczy – a być może nikt nie jest lepiej przygotowany do odkrywania sekretów Arkham niż Diana Stanley. Jako świeżo upieczona właścicielka firmy w Arkham, poczuła dumę, gdy wprowadzono ją do prestiżowej Loży Srebrnego Świtu. Przyjęcie do organizacji okazało się zbawienne dla interesów, lecz cotygodniowe spotkania stawały się coraz bardziej niepokojące. Po tym, jak Diana była świadkiem dziwnych rytuałów i poznała przerażające tajemnice, nabrała podejrzeń co do prawdziwego celu działalności Loży. Wie jednak zbyt dużo, aby mogła tak po prostu odejść. Jest przekonana, że do Arkham zbliżają się potworne siły, a Loża ma w tym swój udział. Pomimo ryzyka Diana zdecydowała, że zniszczy organizację od wewnątrz bez względu na cenę. Jednak członkowie Loży wiedzą, że istnieje los znacznie gorszy niż śmierć …
Nowa przygoda rozpocznie się już wkrótce: tylko od was zależy, czy odkryjecie prawdę o makabrycznej historii Arkham i motywach działań tych, którzy kryją się w cieniu. Jednak bądźcie ostrożni – Arkham niechętnie ujawnia swoje tajemnice, a na waszej drodze stanie wielu zdeterminowanych, aby nigdy nie ujrzały one światła dnia.
Wydawnictwo Galakta udostępniło do cyklu Przerwany Krąg kompletną księgę kampanii
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG.
W skład cyklu wchodzą kolejno:
1. Przerwany Krąg (rozszerzenie)
2. Sekretne Imię (zestaw mitów)
3. Zapłata za Grzechy (zestaw mitów)
4. Dla Większego Dobra (zestaw mitów)
5. Zjednoczenie i Zwątpienie (zestaw mitów)
6. W szponach Haosu (zestaw mitów)
7. Przed Czarnym Tronem (zestaw mitów)
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.