Sądziliście, że sprawa jest zamknięta i możecie zapomnieć o tych strasznych wydarzeniach. Zapoczątkowane poszukiwaniami dwóch zaginionych profesorów Uniwersytetu Miskatonic wątpliwości towarzyszące Wam w Dziedzictwie Dunwich, skierowały Wasze kroki do niesławnego Clover Club, skąd przenieśliście się na poniszczone ulice Dunwich i daleko poza nie. Jednak pytania, które pojawiły się podczas śledztwa, wciąż nie zostały wyjaśnione, musicie więc ponownie wsiąść w pociąg i wyruszyć w drogę do Dunwich!
W Dziedzictwie Dunwich doświadczyliście swojej pierwszej pełnej kampanii do gry karcianej Horror w Arkham. Przez osiem scenariuszy zagłębialiście się w tajemnice nie z tego świata, jednocześnie walcząc z niepoznawalnym złem. Teraz, w Powrocie Dziedzictwa Dunwich, na nowo otworzycie śledztwo i przeżyjecie je jeszcze raz – czekają na Was zupełnie nowe, zaskakujące wyzwania. Pośród 104 nowych kart, które znajdziecie w tym pudełku, przyjdzie Wam odkryć nieznane wcześniej miejsca, będziecie musieli stawić czoła jeszcze potworniejszym podstępom, ale także będziecie mogli wzmocnić umiejętności swoich badaczy przed nadchodzącą walką z niewypowiedzianym koszmarem. Co więcej, podobnie jak w przypadku Powrotu Nocy Fanatyka, Powrót Dziedzictwa Dunwich zawiera specjalne, kolekcjonerskie pudełko oraz 32 separatory, aby można było wygodne przechowywać całą kampanię w jednym miejscu.
Uciekający pociąg
Podczas pierwszej wyprawy do Dunwich, stopniowo udało Wam się odkryć tajemnicę mrocznego spisku, zagrażającego wszelkiemu istnieniu. Choć ledwo uszliście z życiem, coś każe Wam ponownie udać się do tej okropnej wioski. Możliwe, że pozostało tam jeszcze wiele do odkrycia, a tajemnica jest o wiele potężniejsza, niż pierwotnie się wydawało. Wracacie więc po swoich śladach, starając się zrozumieć to, co wcześniej umknęło Waszej uwadze.
Jednak nie wszystko jest takie, jak pamiętacie. Ulice Dunwich, a nawet drzewa przy kampusie Uniwersytetu Miskatonic wydają się inne, co nie ułatwia realizacji zadania. Zupełnie nowe lokalizacje, takie jak Obserwatorium Warrena, pojawiły się z dnia na dzień i skrywają w sobie swoje własne, mroczne sekrety.
Wraz z postępem śledztwa, zmiany stają się coraz bardziej wyraźne i ponure. Na przykład, kiedy przyjdzie Wam ponownie wsiąść na pokład „Essex Count Express”, już na początku scenariusza stanie przed Wami nowe zadanie. Tak jak poprzednio, podczas podróży do Dunwich pociąg niespodziewanie się zatrzymuje. Tym razem jednak patrzycie z przerażeniem, jak potężna bestia wyłania się z nieba i zstępuje na pociąg. Czy będziecie w stanie poruszać się dość szybko, by uniknąć spotkania z nią, czy też okażecie się za wolni i przepadniecie wraz z innymi pasażerami?
Powracające zło
Zło, które napotkaliście poprzednio w Dunwich, już na Was czeka – silniejsze i lepiej przygotowane, gotowe tym razem doprowadzić swoje podłe intrygi do samego końca. Powrót Dziedzictwa Dunwich to nie tylko nowe lokalizacje i zaskakujące zwroty w historii, o której myśleliście, że dobrze już ją znacie, ale także wielu nowych przerażających wrogów i wymagających kart podstępu, wykorzystywanych w ośmiu scenariuszach. Poza zmianami w scenariuszach rozszerzenie wprowadza także sześć zupełnie nowych zestawów spotkań, które zastępują wiele z wcześniejszych wersji znanych kart. Na przykład, zamiast stawić czoła Agentom Yog-Sothotha, będziecie musieli teraz zawalczyć z Wysłannikami Yog-Sothotha, a zamiast Pradawnego Zła, z którym mieliście do czynienia niezliczoną ilość razy, teraz na jeszcze większe niebezpieczeństwo narazi Was Powracające Zło.
Nie możecie już dłużej unikać swego losu. Mimo niebezpieczeństwa i wiszącej nad Wami groźby szaleństwa musicie ostatecznie rozwikłać tajemnicę Dunwich. Czas zetrzeć kurz z walizek, spakować najważniejsze rzeczy i ponownie wsiąść do pociągu do Dunwich!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham LCG oraz cykl Dziedzictwo Dunwich.
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.