„…wszyscy w Arkham wiedzieli, że to wiedźmie światło Keziah, które pojawiało się w pobliżu Brązowego Jenkina i ducha samej starej czarownicy.”
–H. P. Lovecraft, „Sny w domu wiedźmy”
Przepowiednia jeszcze się nie wypełniła. Mroczne knowania ponownie spowijają Lożę Srebrnego Świtu, zaś w miarę jak karty odkrywają fragmenty historii przekonasz się, że to Ty jesteś kluczem do rozwikłania tajemnicy.
Rozszerzenie HwA lcg: Powrót do Przerwanego Kręgu zawiera nowe zestawy kart scenariuszy do każdego scenariusza cyklu Przerwany krąg. Stawiają one waszych badaczy prze nowymi zagrożeniami i wyzwaniami.
Nowe karty graczy, stanowiące ulepszone wersje tych dostępnych w ramach cyklu Przerwany krąg, oferują nowe narzędzia i możliwości podczas ulepszania swoich talii badaczy. Dodatkowo pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii, dzięki załączonym separatorom. Na tym jednak nie koniec, ponieważ w tym dodatku otrzymacie talię 22 kart tarota, które mogą być wykorzystane w dowolnej kampanii lub scenariuszu gry Horror w Arkham: gra karciana!
Pora więc, byś zadał sobie pytanie: czy raz jeszcze podążysz za słowami przepowiedni?
Raz już zbadałeś okolice French Hill i położyłeś kres planom Loży Srebrnego Świtu. Lecz teraz, wraz z powrotem koszmarnych wydarzeń odkryjesz, że wiele rzeczy uległo zmianie, wykrzywieniu lub przeinaczeniu. Nowe sekrety wychodzą na światło dzienne i wydarzenia mogą nie potoczyć się tak, jak poprzednio.
Powrót Przerwanego kręgu modyfikuje kampanię Przerwanego kręgu, wprowadzając nowe niespodzianki i zagrożenia w każdym jej scenariuszu. W jednej chwili możesz przesłuchiwać Senatora Nathaniela Rhodesa w sprawie knowań Srebrnego Świtu, a w kolejnej dosiadać Osiodłane dziecię nocy i przemierzać niezbadane przestrzenie między wymiarami.
Oczywiście rozszerzenie to dostarczy nowych kart, które możecie dołączyć do Waszych talii jak np. Księżycowy Naszyjnik czy nowe karty strefy tarota, takie jak XVII Gwiazda. W niektórych scenariuszach możecie nawet spotkać nieoczekiwanego sprzymierzeńca, w postaci wiedźmy Erynn MacAoidh.
Każda z kart tarota posiada dwa efekty: jeden, gdy karta jest w pozycji prostej, i drugi, gdy jest odwrócona. Karty te zapewniają dodatkowe efekty na czas trwania scenariusza i o ile w pozycji prostej zawsze przynoszą wymierne korzyści, tak odwrócone często działają w dokładnie odwrotny sposób. Przykładowo karta VI Kochankowie w pozycji prostej pozwoli Ci na początku scenariusza dobrać na rękę dowolnego sprzymierzeńca, a jej odwrócona pozbawi Cię go z talii! Zgodnie z tą zasadą niektóre z kart tarota, jak np. VIII Siła mogą ułatwić, lub utrudnić zagrywanie kart, zaś jeszcze inne, jak III Cesarzowa mogą ułatwić lub utrudnić wykonywanie testów umiejętności.
Zdaj się na łaskę losu i wykorzystaj talię tarota, aby urozmaicić swoje rozgrywki w Horror w Arkham: grę karcianą!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest gra Horror w Arkham Gra Karciana oraz cykl Horror w Arkham LCG - Przerwany Krąg
Opis gry Horror w Arkham lcg: Powrót do Przerwanego Kręgu w serwisie boardgamegeek.com (j. angielski)
There are currently no product reviews.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.