Nadchodzi czas konfrontacji. Czas, kiedy potężni magowie, nekromanci, druidzi i alchemicy z różnych stron świata, walczyć będą o władzę, udowadniając który z nich jest najpotężniejszy. Od czeluści ziemi skrywających kopalnie krasnoludów, poprzez morskie rafy na których spoczywają zatopione okręty, grobowce umarłych, po niebosiężne wieże, pustynne piramidy i zaklęte polany - walka toczyć się będzie o miejsca mocy. Zbieraj więc esencję, zdobywaj złoto, twórz potężne artefakty, które dadzą Ci przewagę nad wrogami. Kontroluj przesycone energią miejsca mocy i wielkie monumenty, aby zdobyć dodatkowe surowce i unikalne umiejętności. Wszystko to w pełnej magii, pięknie ilustrowanej grze karcianej Res Arcana.
Dla Kogo jest ta gra?
- Dla każdego, kto uwielbia budowanie silniczka, dzięki któremu napędzamy ekonomię naszych zasobów - dzięki sprytnym kombinacjom zdobywając więcej surowców, co pozwala na budowę jeszcze potężniejszych kombinacji.
- Dla każdego, komu podobają się takie gry jak Splendor czy Gizmos i poszukuje czegoś podobnego, w pełnych magii klimatach fantasy.
Opis gry Res Arcana w serwisie Boardgamegeek.com
Pasujące koszulki na karty do tej gry:
Standard Card Game (64szt.)
Inne Informacje:
ilość graczy: 2-4
wiek: od 12 lat
czas rozgrywki: 20-60 min.
Autor: Thomas Lehman
Wydawca: Rebel
Wydanie: Polskie
Zawartość pudełka:
- 40 kart artefaktów
- 10 kart magów
- 10 kart monumentów
- 150 drewnianych znaczników esencji
- 12 żetonów esencji "5x"
- 4 karty pomocy
- płytka podsumowania
- 8 magicznych przedmiotów
- znacznik pierwszego gracza
- 5 płytek enklaw mocy (dwustronnych)
- instrukcja
Number of reviews: 2
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.