21-12-2024
14-12-2024
07-12-2024
06-12-2024
30-11-2024
23-11-2024
Współpracujcie, by rozwiązać zagadkę!
Muzeum Wszystkiego potrzebuje Waszej pomocy! Ktoś ukradł kuratorowi niezwykle ważny Wihajster i nabazgrał wokół mnóstwo dziwnych symboli. Tylko Wy, dzielni śledczy, możecie rozwiązać zagadkę i znaleźć sprawcę!
Tajemnica w 5 minut to dedukcyjna gra rodzinna, w której wspólnie poszukujecie symboli, zdobywacie wskazówki i staracie się wykluczyć kolejnych podejrzanych. Czas na rozwiązanie zagadki jest mocno ograniczony, więc musicie działać szybko i sprawnie podejmować decyzje!
Na czym to polega?
Wydawca: Rebel
Ilustracje: Cam Kendell, Connor Reid
Wydanie: polskie
Liczba graczy: 1-6
Wiek graczy: 8+
Czas gry: 5 - 30 min.
Zawartość:
Muzeum Wszystkiego potrzebuje Waszej pomocy! Ktoś ukradł kuratorowi niezwykle ważny Wihajster i nabazgrał wokół mnóstwo dziwnych symboli. Tylko Wy, dzielni śledczy, możecie rozwiązać zagadkę i znaleźć sprawcę!
Tajemnica w 5 minut to dedukcyjna gra rodzinna, w której wspólnie poszukujecie symboli, zdobywacie wskazówki i staracie się wykluczyć kolejnych podejrzanych. Czas na rozwiązanie zagadki jest mocno ograniczony, więc musicie działać szybko i sprawnie podejmować decyzje!
Na czym to polega?
- Na początku rozgrywki wybieracie kartę śledztwa, która określi Wasz cel, oraz losujecie odpowiednią liczbę kafelków sprawców. Dzielicie też karty sprawców pomiędzy graczy, a gdy jesteście gotowi, ustawiacie minutnik.
- Podczas zabawy będziecie musieli jak najszybciej znajdować symbole na kolejnych kartach scen. W każdy z obrazków wkomponowane jest 5 z nich. Jeden z graczy będzie obsługiwał krypteks – specjalny mechanizm do zaznaczania konkretnych symboli. Gdy wypatrzycie wszystkie, sprawdzacie, czy wzór na krypteksie zgadza się z tym z tyłu karty sceny. Jeśli tak, otrzymujecie wskazówkę wybranego koloru.
- Wskazówki to atrybuty podejrzanych, które pozwolą nam eliminować kolejne karty z ręki. Na każdym kafelku wskazówki i z tyłu kafelków sprawcy znajdują się kolorowe paski, które porównujemy. Jeśli są identyczne, nasz sprawca ma tę rzecz lub cechę, natomiast jeśli się różnią – nie posiada jej. Na tej podstawie odrzucacie niepasujące karty ze swojej ręki.
- Gdy jesteście pewni tożsamości złodzieja – w grze pozostała tylko jedna karta – zatrzymujecie minutnik i sprawdzacie, czy Wasza dedukcja zgadza się z kafelkiem sprawcy.
- Podczas zabawy musimy wypatrzeć na kartach odpowiednie symbole, dzięki czemu ćwiczymy spostrzegawczość i przeszukiwanie pola uwagi. To również świetne wprowadzenie w świat gier dedukcyjnych.
- Do dyspozycji mamy 19 kart śledztw na trzech poziomach trudności. Oferują one różne cele: czasem musimy znaleźć konkretny zestaw wskazówek, innym razem aresztować kilku sprawców.
- Karty scen występują w różnych konfiguracjach, co utrudnia ich zapamiętywanie i sprawia, że gra na długo pozostaje ciekawym wyzwaniem.
Wydawca: Rebel
Ilustracje: Cam Kendell, Connor Reid
Wydanie: polskie
Liczba graczy: 1-6
Wiek graczy: 8+
Czas gry: 5 - 30 min.
Zawartość:
- krypteks
- 36 kart podejrzanych
- 36 kafelków sprawców
- 16 kafelków wskazówek
- 40 kart scen
- 6 kart pomocy
- 19 kart śledztw
- instrukcja
There are currently no product reviews.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.
Customers who bought this product also purchased