3 karty korporacji
Pakiet zawiera 3 dodatkowe karty w edycji polskiej.
Wspólnota Arkadyjska
Grupy pierwszych osadników zjednoczyły się pod nazwą Wspólnoty Arkadyjskiej. Ta rozrastająca się społeczność postanowiła wziąć udział w terraformacji swojego nowego domu.
Wspólnota Arkadyjska to korporacja mocno ekspansywna i z dużym zapasem stali na początku gry. Dzięki możliwości rezerwowania pól w ramach akcji, może zabezpieczyć swoje wpływy na powierzchni Czerwonej Planety na długo przed rzeczywistym ich wykorzystaniem. Jej zdolność wzmacniana jest dodatkowymi 3 megakredytami przychodu, otrzymywanymi za wykorzystanie zarezerwowanego wcześniej terenu.
Recyclon
Recycling jest drogą przyszłości, szczególnie na tej jałowej planecie. Właśnie dzięki niemu korporacja Recyklon jest najbardziej efektywnym deweloperem.
Recyclon to korporacja-deweloper, która rozpoczyna grę z dodatkowym przychodem stali. Surowiec ten potrzebny jest do zmniejszania kosztu zagrywanych kart z symbolem budowli. Takie ustawienie początkowe ułatwia korzystanie z efektu stałego korporacji. Po zagraniu karty budowli, gracz kładzie jednego mikroba na swojej karcie korporacji. Gdy uzbiera dwa, może je wydać by podnieść swoją produkcję zielieni o 1 poziom, za każdy symbol na zagranej karcie.
Splice: Genomika taktyczna
Posiadająca patenty kluczowych lini genetycznych korporacja Splice jest najlepszym partnerem w projektach adaptacji mikroorganizmów do życia na Marsie.
Grając korporacją Splice rozpoczynamy grę z dodatkową kartą, posiadającą symbol mikrobów. To doskonale łączy się z jej efektem trwałym, który wyjątkowo wpływa na wszystkich graczy przy stole. Gdy którykolwiek z graczy zagra kartę z symbolem mikrobów, otrzymuje dodatkowy bonus, jednocześnie wzmacniając korporacje Splice dodatkowymi megakredytami.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Terraformacja Marsa (edycja Gra Roku).
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.