Po lewej stronie, bliżej mnie, krajobraz był poznaczony strumieniami, a droga do Ipswich lśniła biało w blasku księżyca.”
– H.P. Lovecraft, Widmo nad Innsmouth
Mroczne siły opanowały Innsmouth! Z trudem udało wam się uciec razem z agentką Harper z tej nadmorskiej osady rybackiej, a teraz pędzicie na złamanie karku w kierunku latarni morskiej na Sokolim Przylądku – gdzie macie nadzieję znaleźć kolejne wskazówki, które pozwolą wam poskładać fragmenty waszych wspomnień w spójną całość. Jednak ledwo wyjechaliście poza granice miasteczka, a już dostrzegacie we wstecznym lusterku blask reflektorów. Nie jesteście sami wśród tych opuszczonych, krętych dróg – czeka was pełny niebezpieczeństw wyścig do celu!
Zapnijcie pasy i przygotujcie się na szaleńczą ucieczkę przed ścigającymi was członkami Ezoterycznego Zakonu Dagona! Rozszerzenie Na wysokich obrotach kładzie szczególny nacisk na wykorzystanie pojazdów i będziecie musieli wykazać się prawdziwą wirtuozerią kierownicy przemierzając kręte drogi wzdłuż otaczających Innsmouth urwisk. Oprócz wyjątkowego scenariusza pojawi się również pełen wachlarz nowych kart każdego rodzaju, dających badaczom dostęp do nowych umiejętności, sprzymierzeńców i nie tylko.
Rozpoczynając przygodę Na wysokich obrotach badacze mogą wybrać pojazd, który posłuży im do ucieczki – jak na przykład Samochód Eliny Harper. Od tego momentu rozpoczyna się wyścig po Starych drogach w Innsmouth w kierunku latarni na Sokolim Przylądku. Nie możecie jednak tylko pędzić przez wszystkie lokalizacje na oślep! Jeżeli nie poświęcicie nieco czasu na badanie i szukanie wskazówek odnośnie dalszej trasy, możecie źle skręcić na Rozwidleniu dróg i trafić na daleki objazd. A jeśli nie zachowacie należytej ostrożności i wasz kierowca nie zapanuje nad samochodem, możecie wypaść z Drogi na urwisku, a nie trzeba chyba nadmieniać, że roztrzaskanie się w zimnych wodach Atlantyku nie zwiastuje nic dobrego…
Na szczęście nie musicie stawiać czoła temu najnowszemu wyzwaniu bez wsparcia w postaci nowych kart graczy. Któryś z waszych Strażników może na przykład otoczyć się ochroną Zaklętego pancerza, który pozwoli zanegować dowolną liczbę otrzymanych obrażeń lub punktów przerażenia – o ile oczywiście dany badacz wykaże się wystarczająco silną Wolą. A ponieważ ochroną tego Rytuału można obłożyć dowolnego badacza w swojej lokalizacji, stanowi on wspaniały sposób na przygotowanie towarzyszącego Mistyka do zmierzenia się z mitycznymi zagrożeniami.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham: LCG oraz rozszerzenie Zmowa nad Innsmouth
W skład cyklu wchodzą kolejno:
1. Zmowa Nad Innsmouth (rozszerzenie)
2. Zbyt Głęboko (zestaw mitów)
3. Diabelska Rafa (zestaw mitów)
4. Na Wysokich Obrotach (zestaw mitów)
5. Światło Pośród Mgieł (zestaw mitów)
6. Leże Dagona (zestaw mitów)
7. W Głąb Wiru (zestaw mitów)
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.