Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W Twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie.
Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci. Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy. Jeśli nawet zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce.
W Twoją stronę pędzi śmierć. Możesz próbować uciekać, ale prędzej czy później wpadniesz w ich sidła. To nie jest zwykły gang, to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.
Zasady armii IRON GANG
Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii.
Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne - chcesz zapleść jak największą sieć, a może wykorzystać ją defensywnie, niczym pająk, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę?
Łańcuchy na motorach
Jedną z ciekawszych jednostek armii jest niewiasta na motorze, która nie dość, że ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który zwiększa sąsiadom inicjatywę.
Łańcuchy i sieci
Szczególną zdolnością tej armii jest też możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci. Specjalna jednostka strzelca wyposażona jest w cechę, która nie tylko umożliwia sieciowanie jednego przeciwnika na turę, to jeszcze w zasięgu. Problem z tym, że nie jest to szczególnie trwała sieć. Szarpiąc i tnąc można się z niej dość łatwo wyrwać - ta tymczasowa sieć schodzi zawsze po bitwie.
Ale to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera. Jest ona prawdziwym graczem zespołowym, gdyż wspiera swoich towarzyszy niczym medyk - ale nie musi stać przy chronionej jednostce. Krótko mówiąc jest medykiem z zasięgiem na całą planszę.
Reakcja łańcuchowa
Innym ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który posiada szybki atak skierowany tylko w jedną stronę, lecz gdy ginie, potrafi eksplodować niczym Klaun. Poza tym armia wyposażona jest też w Podwójny Ruch na żetonie natychmiastowym. Niczego innego nie można się spodziewać po bandzie agresywnych rycerzy szos.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Liczba opinii: 1
Data dodania: 06 December 2018
Silniki motocykli zawarczały, łańcuchy lekko kołysały się na wietrze. Iron Gang przybył splądrować miasto. Ruszyli. Oddziały motocyklistów błyskawicznie ustawiły się w dogodnych lokacjach, aby wspierać swoich towarzyszy. Sieciarz dystansowy w parę chwil wypatrzył pierwszego nieprzyjaciela i unieszkodliwił go wypuszczając na niego sieć. Fanatycy wpadli w samo środek wrogich oddziałów tylko po to aby się wysadzić i zabić wrogich dowódców. Rozbite oddziały traciły powoli wiarę w zwycięstwo, ale Iron Gang miał jeszcze asa w rękawie i tak cały legion drwali ruszył by wybić pozostałych przeciwników, a tuż za nimi ponad dwumetrowe kolosy co nazywani są Górami. Potężne pancerze, łańcuchy, niszczycielski atak… przerażający oddział. I kiedy wszyscy ocaleńcy zaczęli uciekać przed Iron Gangiem oni podnieśli łańcuchy… Motocykle, Drwale, Góry, wszyscy w jednej chwili unieśli łańcuchy, podcinając uciekających i blokując im drogę ucieczki… W taki oto sposób Iron Gang ujawnił swoją potęgę w świecie Neuroshimy… Iron Gang to bardzo ciekawa armia, niewątpliwie ma wiele atutów, jednostki, które są zarazem modułami, silne oddziały gotowe pokonać każdego wroga w walce wręcz, czy też rozkazy. Jest to jedyna armia, która może atakować poza bitwą. Żeton Bitwy może być użyty jako rozkazu i np. doprowadzić do poświęcenia Fanatyka, który się wysadza, albo co ważniejsze zadać jedno obrażenie jednostce, która znajduje się pomiędzy dwoma żetonami z cechom łańcuch. Mamy tu powiew świeżości pod względem mechanicznym, ale także całkiem spójną armię pod względem klimatycznym. Kto by nie chciał dowodzić gangiem motocyklistów plądrujących pustkowia… PS: Taka ciekawostka, Iron Gang wynalazł sposób na zabicie zombiaka. Mianowicie okazało się, że wystarczą dwie jednostki (np. motocykliści), łańcuch rozwieszony pomiędzy nimi i ścięty w ten sposób stwór z armii Death Breath już nie powróci z martwych… trzeba przyznać jedno, są bardzo skuteczni, nie? ;)
Ocena: 4/5
Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.