„Wiedział, że tu właśnie wydarzyło się ongiś wiele dziwnych rzeczy i coś zdawało się sugerować, że pomimo pozorów spokoju upiorna przeszłość, ta najmroczniejsza, najbardziej wstydliwa i zakazana, wciąż była żywa i miała się całkiem nieźle – przynajmniej wśród niektórych z tych krętych, wąskich uliczek”.
- H.P. Lovecraft „Sny w Domu Wiedźmy”
Wasze śledztwo dotyczące przyjęcia charytatywnego Loży Srebrnego Świtu przyniosło więcej pytań niż odpowiedzi, a wydarzenia, które miały miejsce, sprawiły, że poddaliście w wątpliwość swoje własne zdrowie psychiczne. Najpierw niejasna przepowiednia Waszej przyszłości odczytana Wam przez tajemniczą wróżbitkę z kart tarota, potem tajemnicze zaginięcia, a na końcu te przedziwne rzeczy, które widzieliście w lesie… To wszystko nie jest możliwe.
Jakby tego było mało, wygląda na to, że zwróciliście na siebie uwagę Loży Srebrnego Świtu. Jej członkowie, podobnie jak Wasza grupa badaczy, próbują zgłębić tajemnicę niewyjaśnionych zaginięć, ale jakie są ich prawdziwe zamiary? Czy uda Wam się dotrzeć do sedna sprawy, zanim wpadniecie w ich sidła? Odpowiedzi na te pytania przyniesie przyszłość, jednak najpierw musicie spojrzeć w przeszłość.
Po wydarzeniach z rozszerzenia Przerwany Krąg desperacko pragniecie dowiedzieć się więcej o nowym, niebezpiecznym sabacie czarownic, które zamieszkały w mieście. Niełatwo jest znaleźć informacje na ten temat – nawet w takim miejscu jak Arkham – znacie jednak historię pewnej wiedźmy, zmarłej prawie dwieście lat temu: to Keziah, która uciekła z więzienia Salem pod koniec XVII wieku i której duch prawdopodobnie wciąż nawiedza przeklęty Dom Wiedźmy w dzielnicy French Hill.
Kiedy przybywacie do starego Domu Wiedźmy, znajdujecie go w stanie gorszym niż przypuszczaliście. Otoczony pokrzywionym ogrodzeniem budynek wygląda, jakby miał za chwilę runąć. To, że udało mu się przetrwać ponad dwieście lat, jest zadziwiające – macie wrażenie, jakby tylko jakaś mroczna siła powstrzymywała go od zrównania z ziemią. Drzwi są zamknięte, ale z łatwością udaje Wam się ściągnąć zgniłe drewniane deski, zakrywające rozbite szkło, i wejść przez jedno z okien. Jednak włamanie może być dopiero początkiem Waszych kłopotów… Więcej na galakta.pl
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagany jest zestaw podstawowy Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Przerwany Krąg.
W skład cyklu wchodzą kolejno:
1. Przerwany Krąg (rozszerzenie)
2. Sekretne Imię (zestaw mitów)
3. Zapłata za Grzechy (zestaw mitów)
4. Dla Większego Dobra (zestaw mitów)
5. Zjednoczenie i Zwątpienie (zestaw mitów)
6. W szponach Chaosu (zestaw mitów)
7. Przed Czarnym Tronem (zestaw mitów)
There are currently no product reviews.
Write ReviewThe owner of the online store does not guarantee that the published opinions come from consumers who have used or purchased a given product.